17.15 uur
17.30 uur
Beiden keren als 1e combinatie van de M2

Wie nog meer?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pasha schreef:oeh... ik heb echt ruzie met die vrouw van het secretariaat![]()
Dus ik ga maar niet hahaa..
ladyenpippi schreef:ik moet om 18.30 en 19.07uur in de Z1 E dus shanna ik kan jou misschien jou 2 de proef nog zien
Citaat:Jij ook succes Dimpie! Welke provincie? Overijssel neem ik aan?
ladyenpippi schreef:ja beter als de vorige keer.
Shanna16 schreef:ladyenpippi schreef:ja beter als de vorige keer.
IddMoet je me naar de proef wel even aanspreken. Gewoon doen hoor, ik bijt niet
ladyenpippi schreef:Shanna16 schreef:IddMoet je me naar de proef wel even aanspreken. Gewoon doen hoor, ik bijt niet
haha is goed hoor ik neem dan wel vast mijn zweepje mee dus als je bijt kan ik je inieder geval slaaniedereen verder ook heel veel succes
Shanna16 schreef:Ja, Angela had ook Ab Rooks.
Nou Angela, dan heb je die 2e proef stukken beter gedaan dan je 1e! Super hoor! Als je bij Ab winst rijdt, en ook als je een wat 'dikkere' winstpunt rijdt, dan reken maar dat je goed gereden hebt
Op naar de Z1 ...Daar zeg je me wat..
Jammer dat je mijn winnende proef niet hebt gezien bij Ab, want die was ook beter dan mijn 1e proef. Verbetering zag je daar in de keertwendingen (7) en de middengalop. Hij was net iets spetterender, ook aan mijn been.
Maaruh Angela, gaaf paardje hoorIk zei toch dat als ie net zo zou lopen als met losrijden (toen ik bij je stond) dat je zou winnen
Had ik dan mooi ingeschat, haha