kundigheid juryleden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Skimmie

kundigheid juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 15:26

Doe eens even normaal met z'n allen![b] Stoom uit je oren
Iedereen weet dat dressuur rijden een jury sport is, het is een moment opname...
Ik wil echt niet beweren dat ik het altijd eens ben met mijn punten. Maar we mogen blij zijn dat er nog (bejaarde) juryleden zijn die willen jureren. Als dit niet zo was, konden wij geen dressuur meer rijden.
Dus kappen met dat gezeur ja! OK dan!

Anoniem

Re: kundigheid juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 15:33

Er zijn best juryleden die af en toe een beetje raar punten, als hier geen commentaar op zou zijn, waarom zijn er dan nog jurycursussen? Als je blij moet zijn met het feit dat er iemand jureert, waarom laat je dan niet iedereen in het juryhokje stappen?

Tuurlijk zijn er ook goede jury's, maar slechte zijn er ook!

Lielle

Re: kundigheid juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 16:28

aangezien dit geen discussie of vraag is maar een algemeen gerichte opmerking sluit ik hierbij het topic.

Wel een opmerking:
Een discussie over juryleden is best toegestaan, mits dat op een normale manier gebeurt. Net zo goed als ruiters steken laten vallen zullen jury's dat ook doen. Ongenuanceerd altijd klagen over je jury omdat je te weinig punten krijgt, is weer wat anders, dan moet je eens goed naar je eigen prestaties gaan kijken.