Verslagje wedstrijd St. Oedenrode

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Angeliek

Verslagje wedstrijd St. Oedenrode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 23:23

Ben weer op wedstrijd geweest in Sint oedenrode Haha!
Met Torro ging het niet zo goed. Ik startte hem de eerste keer L1.
In de eerste proef liep ie best goed, sprong alleen 1 keer over in de middengalop Haha! (Ja, hij is al klaar voor het Z2. Hij kent zn wissels al Clown )
Een stalgenoot las mij voor, en onder het losrijden waren we allemaal aan het kletsen en lachen, en ik had echt helemaal geen zin in mn proeven, en was er met mn hoofd niet bij. Dus bij het halthouden ging Torro stilstaan, en om het moment van het groeten, keek hij opzij met grote ogen de spiegel in. En mn voorlezer:'A-X Binnenkomen in arbeidsdraf, X Halthouden en groeten... JA, WAUW!!!'
In ikke lachen....
En in de 2de proef maakte hij het helemaal bont. Hij kakte helemaal in en werd lui. Dus mn voorlezer:'A-K arbeidsgalop', en omdat Torro nogal lui werd, gaf ik een grote hulp met veel been. Dus hij dacht...:'Jij geeft mij been?! Ik zal jou eens been geven!!!' Dus hij gooide even de voetjes van de vloer werd brutaal en gaf een veeg tegen de keerwand.
Achach... De eerste proef was 158 punten waard, en de 2e proef was 142 punten waard...

En toen later moest ik met Ixo de 2e keer M1....
Het liep echt op rolletjes. Ik kon bijna mee-liften Haha!:D
Hij was best braaf, maar op sommige momenten moest ik best even sturen aangezien hij soms kijkerig was Lachen
De eerste proef ging best goed, alleen achterwaarts moet nog echt aan gesleuteld worden. Hij zettte 3 passen in plaats van 4 passen, en in de 2e proef zette hij er 5 volgens mij in plaats van 4. Al met al... 1e proef 1ste met 166. En 2e proef 2e met 167...

rockey

Re: Verslagje wedstrijd St. Oedenrode

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 23:31

gefeliciteerd he Knipoog

is het daar fijn rijden?:)

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 23:36

rockey schreef:
gefeliciteerd he Knipoog

is het daar fijn rijden?:)

Ja! Best wel! Moet je ook maar eens komen rijden. Kunnen we meeten Knipoog

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 10:02

Gefelicteerd!
Ik zou er ook M1 starten.. alleen het stormde me te hard. Jammer, heb ik weleens geschreven erg fijn rijden daar.

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 10:46

Proficiat

Ben er ook geweest, de storm viel best wel mee, hebben wij eigelijk geen last van gehad.

Nogmaals gefeliciteerd!!!!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 11:07

Gefeliciteerd he! Lachen