Joepie!!!Ik ben nu Z1 startgerechtigd.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sullie97

Joepie!!!Ik ben nu Z1 startgerechtigd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 23:16

Zoals jullie kunnen lezen ben ik nu Z1 startgerechtigd, ik had vandaag namelijk een wedstrijd in Maasdriel, waar je 2 proeven kon rijden. Van te voren had ik er niet veel van verwacht, want na de Brabantse Kampioenschappen (waar het absoluut niet goed gegaan was, ik was namelijk ziek en stond bol van de zenuwen) had ik het rijden bijna opgegeven. Dit was niet de enigste reden waarom ik niet veel van verwachtte, mijn moeder moest mij brengen en het was slecht weer vandaag. Normaalgesproken gaat mijn vader altijd naar de wedstrijd, maar die is op vakantie met mijn broertje.
Er waren heel veel afmeldingen, uiteindelijk bleven we met z'n drieën over. Eenmaal aan het losrijden, voelde ik dat het best goed ging. Na ongeveer een half uurtje moest ik de ring in, Sulvano (mijn pony) vond het allemaal best spannend en maakte zich groot. Hij luisterde prima naar mij tijdens de 1e proef. Nu de 2e proef, altijd als ik met de eerste proef klaar dan kan ik me niet meer zo concentreren, hebben jullie dat ook wel eens, maar ook de 2e proef ging prima. Na de proef Sullie (dat is zijn koosnaampje) uitgestapt en daarna op de trailer gezet. Daarna zijn we weer naar binnen gegaan en wachtten we tot iedereen van de deelnemers binnen was. Uiteindelijk ben ik twee keer 1ste geworden met 161 pnt en 169 pnt, 3 winstpunten dus. Nu op naar het Z1.

sheda

Re: Joepie!!!Ik ben nu Z1 startgerechtigd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 23:24

Super
die overgang van M2 maar Z heeft toch wel echt wat
en als je 3 wp's in 2 proeven rijdt ben je d'r ook aan toe toch?
Veel succes in het Z

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 23:31

sheda schreef:
Super
die overgang van M2 maar Z heeft toch wel echt wat
en als je 3 wp's in 2 proeven rijdt ben je d'r ook aan toe toch?
Veel succes in het Z

Dank je wel, maar voorlopig blijf ik toch nog maar M2 rijden. Zodat het nog wat bevestigder wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 15:12

gefeliciteerd!! Ik wilde eerst ook in maasdriel starten maar toch besloten iets langer thuis te blijven trainen.

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 15:13

Misschien zie ik je wel een andere keer in Maasdriel of Vught, ofzo!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 15:15

Super goed Lachen
Weet je al wanneer je Z gaat, of rijd je helemaal tot de 20 door?
Gefeliciteerd iig!

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 15:20

Het idee was eigenlijk dat ik als ik de 10 winstpunten grens zou bereiken meteen Z1 te gaan starten, dit omdat ik dit jaar 18 word. En dan is het toch leuk om te zeggen dat je Z1 bent geweest. Maar waarschijnlijk ga ik proberen mijn pony te verkopen en dan in april, áls we een paard gevonden hebben, bij de paarden te starten. Maar zover is het nog lang niet, want we hebben nog geen vraagprijs bedacht en dus ook geen advertentie geplaatst.

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 15:21

Sullie97 schreef:
Het idee was eigenlijk dat ik als ik de 10 winstpunten grens zou bereiken meteen Z1 te gaan starten, dit omdat ik dit jaar 18 word. En dan is het toch leuk om te zeggen dat je Z1 bent geweest. Maar waarschijnlijk ga ik proberen mijn pony te verkopen en dan in april, áls we een paard gevonden hebben, bij de paarden te starten. Maar zover is het nog lang niet, want we hebben nog geen vraagprijs bedacht en dus ook geen advertentie geplaatst.

We moeten nog even kijken hoe we het gaan doen, tot de 20 winstpunten rijden of 10 winstpunten(die ik nu al heb) en Z1 gaan starten.