beppies schreef:Hoeft niet, neem contact op met het wedstrijdsecretariaat van de betreffende vereniging waar jij gereden hebt. Zij hebben de fout gemaakt en kunnen deze voor je herstellen. Als zij tenminste nog de blauwe of roze afdruk van je coupon hebben.
De gele gaat naar de KNHS, de roze is voor de wedstrijdhoudende vereniging en de blauwe krijg je mee naar huis. Het komt wel eens voor dat een secretariaat een ruiter inschrijft en als bewijs de blauwe op het secretariaat houdt, dan heb je een probleem want dan is de wedstrijdhoudende verenging verplicht jou de roze mee te geven en heeft dan zelf niets meer, in dit geval zullen ze ook maar weinig voor je kunnen doen.
Ik heb hier zelf de blauwe en het roze blaadje van mijn startcoupon. Alleen daar staan niet de punten opgeschreven. Nou zou ik daar zelf de punten op kunnen zetten maar weet niet of dat kan omdat de knhs het gele blaadje hebben en daar ook niks opstaat.
Wedstrijdsecretariaat heeft niets die had ik al gemaild.
Zoiets zal me dus geen tweede keer meer overkomen. Let de volgende keer er meteen op of de punten wel op de startcoupon staan.