Wedstrijd in Anna Pauwlona

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Faline

Wedstrijd in Anna Pauwlona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-05 20:57

Heb a.s zaterdagavond wedstrijd in Anna Pauwlona, kop van Noord holland. Op aanraden van mn instructrice voor opgegeven, want in NH kun je vaak 2 proeven rijden.
Zie ik net de startlijsten, zitten er gewoon maar 6 mensjes in die hele L1 groep Clown Is heel wat anders dan de meestal rond 24 hier in Friesland. *LOL*
Nou ja, 1 voordeel hoeven we ook niet lang te wachten op prijsuitreikingen enzo Knipoog
Aan de andere kant toch ook wel jammer, iets minder concurentie, het is toch leuker 20 grote paarden achter je te laten met je kleine welshje (Zoals ik laatst 4e werd in Gaasterland van de 24 Haha! ) dan zo'n klein groepje Knipoog
Maar anyways, heb er veel zin in, we hebben de afgelopen week lekker getraind dus ik denk, dat als alles meezit (als we niet te laat zijn enzo Clown) dat we wel een leuk proefje kunnen neerzetten. Ja
En zijn er van die 5 anderen trouwens ook nog Bokkers bij??

Biertabje

Re: Wedstrijd in Anna Pauwlona

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 23:34

anna pauwlona is niet bepaald ene wedstrijd waar je veel concurrentie tegen komt!! veel succes!!
volgende keer moet je maar naar Middenmeer gaan(even ver, misschien wel dichterbij zelfs) dat zijn wat grotere wedstrijden, maar dan moet je wel heel vroeg zijn met inschrijven

www.wieringermeerruiters.com
op startlijsten onder Middenmeer

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 09:24

Ja ik ga ook wel eens naar middenmeer en mooie rijhallen.

ik start er 5 maart ik in de B en vriendin in de M1

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 10:05

Thanks, weet ik dat voor het volgende indoor seizoen, komen voor het outdoor seizoen geen wedstrijden meer waar ik me voor op kan geven. Het outdoor seizoen blijf ik gewoon in Friesland, dan kun je hier vaak ook wel 2 proeven rijden.
Anyways, word vast een lekker relaxed wedstrijdje met zo weinig mensen Cool
Moet nu alleen nog zorgen dat ik de 2e proef nog even goed leer en niet verwar met de 1e proef. Koe

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:08

Heej *volcano* ik rijd in de wintermaanden ook regelmatig in Noord-Holland. Ga ook wel eens naar Anna Paulowna. In Anna Paulowna is trouwens ook vaak een (professionele) fotograaf aanwezig die hele mooie foto's van je paard kan maken als je daar om vraagt, eventueel ook tijdens de proef! Op de website van RAP kun je daar meer over vinden (volgens mij www.rap-annapaulowna.nl, maar weet ik niet zeker Verward )
In Barsingerhorn en Callantsoog zijn in de winter ook leuke wedstrijden, alleen daar moet je wel buiten inrijden. Barsingerhorn heeft echter een supermooie buitenrijbaan die ook droog is bij slecht weer. De manege van Callantsoog ligt vlakbij het strand, dus kun je na je proefjes het strand nog even onveilig maken hihi!
Scheelt inderdaad, 2 proeven, weinig concurrentie en snelle prijsuitreiking Haha!
Over Middenmeer heb ik ook goeie verhalen gehoord, moeten we daar in het volgende winterseizoen ook maar eens kijken Knipoog
Succes in ieder geval!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 15:37

Dribbelkont schreef:
Ja ik ga ook wel eens naar middenmeer en mooie rijhallen.

ik start er 5 maart ik in de B en vriendin in de M1

leuk!! ik sta ook ingeschreven in de B en de L2, maar ikgeloof dat wij te crossen gaan de 5e in Putten, dus dan doe ik helaas niet mee Clown niet dat ik dat nu erg vind Haha!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 15:43

Hippolytushoef heeft ook een zeer mooie net nieuwe binnenbak met een goeie bodem. Hippo ligt bijna aan de afsluitdijk. www.wironruiters.nl

Middenmeer is natuurlijk ook een super accomodatie!!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 17:09

Ik ben weer lekker helder geloof ik, als ik a.s zaterdag was gegaan was ik zeker niet te laat geweest *LOL*
Het is volgende week zaterdag pas, de 19e Koe (Ik wist wel dat de datum de 19e was, maar was er van overtuigd dat dat dit weekend al was, net zoals ik afgelopen dinsdag er steeds van overtuigd was dat het woensdag was Clown Maar er staat wat leuks op de agenda voor zondag dus laten we t er maar op houden dat het daar van komt dat ik wat zenuwachtig en verstrooid ben deze week Tong uitsteken kan niet wachten tot t zondag is Haha! )
Die week daarna heb ik een wedstrijd in Hippolytushoef Ja
Heb trouwens ook meteen even wat heen en weer gemaild met de foto-mensjes in Anna Pauwlona en meteen maar even geregeld dat er foto's gemaakt gaan worden. Haha! (Thanks voor die tip dus, Mies7 OK dan!)

Nu heb ik overigens wel wat tijd over dit weekend, dus dat ga ik wrsch invullen met rondtouren door NL om wat leuke paarden te bekijken. Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:41

Ik vroeg me al af of ik een wedstrijd over het hoofd had gezien op de kalender Knipoog Meestal zitten de wedstrijden in Anna Paulowna wel gewoon vol hoor Ja (ik kan er iig nooit bij Clown )
Is bij mijn oude vereniging. Wie gaat er foto's maken voor je Verward

Middenmeer en hippolytushoef zijn ook erg fijne wedstrijden Ja (en ook vlak bij de dijk)
Callantsoog vind ik zelf een minder fijne bak om te rijden(en parkeren is nog weleens dramatisch...)

28 maart is er geloof ik ook dressuurwedstrijd in Den Helder(buiten losrijden). Is iig tweede paasdag.
Doe zelf niet mee hoor, ga lekker te springen in Assendelft Tong uitsteken

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 00:54

Nou heb vanavond dus de wedstrijd gehad en ik moet zeggen het ging wel redelijk. Ik was zelf niet helemaal tevreden over de galop gedeeltes, maar de rest zag er netjes uit.
En ik had het niet verwacht maar ik was 2e in de eerste proef en 1e in de 2e proef. (Was wel grappig, andere meisje was 1e in de 1e en 2e in de 2e Tong uitsteken) Ik had 158 punten voor de eerste proef en 162 voor de 2e proef. In totaal hebben we nu 4 wp in de L1. Volgende week gaan we naar Hippolytushoef, ook weer 2 proefjes. Maar eens zien of we daar nog mooiere proeven neer kunnen zetten. Knipoog

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 12:26

Goed zo!!! Gefeliciteerd!!! Heb je ook van die mooie groene waardebonnen gekregen... hihi Haha!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 14:25

Ja inderdaad van die mooie groene waardebonnen Tong uitsteken