Bij wie mag ik een keer schrijven? (FNRS-wedstrijden)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi97

Bij wie mag ik een keer schrijven? (FNRS-wedstrijden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-05 10:58

Ik ga in april beginnen met de jurycursus voor FNRS-wedstrijden. Maar voordat ik die cursus mag doen moet ik 2x geschreven hebben. En tijdens de wedstrijden op mijn manege ben ik net op vakantie. Dus ik vroeg me af of hier FNRS juryleden zijn waar ik een keer bij mag schrijven.

Ik woon in amsterdam, maar heb een auto, en ben dus redelijk mobiel. (Maar het moet niet te gek worden).

Flippertje

Re: Bij wie mag ik een keer schrijven? (FNRS-wedstrijden)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:37

Kun je niet via je manege aan het telefoonnummer van een FNRS-jurylid komen, en op die manier vragen of je een keer mee mag om te schrijven?

Naomi97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-05 12:43

Goed plan, dat ga ik in ieder geval ook doen. Bedankt!

MvdB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 19:17

Of vragen bij een vereniging bij jou in de buurt? Er zijn genoeg juryleden die geen eigen schrijver meenemen en daar zorgt de vereniging dan voor. Verenigingen komen altijd vrijwilligers te kort.
Maar ff off topic: Hoe kan je dan aantonen dat je bij een jury geschreven hebt? Ik heb dat nl wel eens gedaan en ik wil misschien nog wel eens de jurycursus gaan doen (ooit).

Naomi97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 14:29

Als je ingeschreven bent voor de jurycursus dan krijg je een formuliertje (of die kan je downloaden) waarop een jurylid voor je moet tekenen dat je bij hem of haar geschreven hebt. En volgens mij moet je dat dan inleveren bij die curus.

jufloontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 16:05

Klopt, als jurylid moet je dit ondertekenen en dit wordt dan terug gestuurd naar de FNRS.

Je kan natuurlijk even aan je cursusleider(ster) vragen of ze een actuele jurylijst heeft en dan gewoon een aantal juryleden vragen, of je moet zin hebben in een ritje en deze kant op komen! Haha!

Kom je een keertje schrijven bij mij, woon echter wel helemaal in Groningen! Clown

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 16:13

Wij hebben aanstaande zondag wedstrijd, weet alleen niet of mijn 2e jury zelf een schrijfster mee neemt, dat moet ik even navragen voor je

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 08:41

Probeer Meers Paarden Centrum in Hoofddorp eens ,die hebben vaak schrijfers nodig!
Ook is dat nog een beetje in de buurt!
Sucses

Naomi97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 10:00

Ik heb op het Meers Paardencentrum ook de jurycursus, dus daar zal ik inderdaad eerst maar eens naartoe gaan bellen. En dan toch maar eens maneges in de buurt afzoeken. Bedankt allemaal!