Heel netjes...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Remember

Heel netjes...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 17:25

Zondag zou ik eigenlijk wedstrijd gehad hebben in Vuren, maar omdat Shine al een tijdje met een dik been liep te modderen toch maar afgebeld zaterdag. Kreeg ze maar niet te pakken op het 06-nummer dat vermeld stond, dus maar een sms gestuurd (slechte ervaring met voice-mail inspreken!) met alle gegevens erin en gezegd dat het paard niet rad was. Vandaag kreeg ik een brief, en ik dacht 'dat zal de rekening van het startgeld wel zijn'. Maar nee hoor, keurig netjes mijn 2 coupons terug, en hoef niks geen startgeld te betalen OK dan!

Zo kan het dus ook, hoor wel eens andere verhalen over afmelders, ook met geldige reden, en dan toch startgeld moeten betalen en nooit meer die coupons terug zien!

theelichtje

Re: Heel netjes...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 17:30

ooww, das idd wel héél netjes, en leuk ook!

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 17:46

Zeker heel netjes dat je alles weer terugkrijgt. Vaak kun je dat wel vergeten.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 18:44

Idd, erg netjes, zo hoort het eigenlijk ook. Maar als er veel mensen afmelden(te denken aan grote wedstrijden) wordt coupons terugsturen wel een erg duur grapje........

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 20:41

Ik heb me ook een paar x afgemeld en 1 x de coupon terug gekregen.
ik weet niet of ik dan startgeld moest betalen (regelt m'n pa allemaal Tong uitsteken )

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 21:00

Bij welke vereniging zou je hebben gestart?

Is inderdaad heel netjes!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-05 10:19

Was van vereniging Lingebos. Heb daar nog nooit eerder gestart, volgens mij organiseren ze ook niet heel veel.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:47

Zeker netjes, ik had ergens vorig jaar wedstrijd, heb me ruim van te voren afgemeld, kreeg te horen dat als ik een dierenartsverklaring instuurde, ik niet hoefde te betalen. Ik dat allemaal gedaan en ook nog een gefrankeerde envelop meegestuurd voor mijn startcoupons......ik moet ze nog krijgen hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:30

Dat is idd erg netjes, heb je niet vaak. Hopelijk is je paard snel weer beter.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-05 13:48

Ze had last van hele hardnekkige mok, en daardoor was het been al een tijdje licht opgelopen. Soort stalbeen-achtig, want na beweging was het weg. Maar een tijdje geleden stond ze van de één op de andere dag echt mega-dik en liep ze er echt niet lekker op. Dus vrijdag de DA er maar bij gehaald, aangezien het uit zichzelf niet echt minder werd en een verdraaing/verstapping oid uitgesloten leek. Echt kreupel was ze niet, maar ze liep toch niet helemaal lekker. Waarschijnlijk is er vanuit het mokplek een ontsteking naar binnen geslagen, ze krijgt nu een antibiotica kuur en we hebben van de DA zelfgemaakte mokzalf.

Ze reageert er super op, been is véél minder dik (nu weer licht stalbeen-achtig, is na beweging weer helemaal droog) en ze mag gewoon getraind worden. Het 'niet lekker' lopen kwam gewoon weg van de dikte van het been, niet zozeer van de onsteking zelf zeg maar. Dus nu het been minder dik is loopt ze ook weer prima!

Spetter007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 15:32

Haai,

Ik sta daar nu met myn paardje, ik vind ook allemaal heel netjes. wedstrijden zijn ook allemaal netjes geregeld, voor zover ik die heb meegemaakt!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 15:56

topic van ruim een jaar oud

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:03

Zoo dat heb ik dsu nog noooooit mee gemaakt , keurig toch Haha!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 20:27

Bij mij is het ook een keer zo netjes afgehandeld. Ik had wedstrijd, maar kwam er een week van te voren achter dat ik ruiterbewijsexamen had (lekker dom). Ik had een mailtje gestuurd met de vraag of ik het startgeld nog moest betalen, maar deze keer wilden ze het wel door de vingers zien, echt super. OK dan! Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 21:55

Oudt topic, dus slotje.