Laatste dressuurwedstrijd met sennerin!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Noname

Laatste dressuurwedstrijd met sennerin!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-05 21:42

Hey iedereen,
Heb vandaag dressuurwedstrijd gehad voor de laatste keer(ik huur sennerin deze maand voor de laatste keer). Ik heb zondag 13 februari nog jumping, maar dan zijn de wedstrijden met sennerin voorbij.

9.00 uur opstaan rustig klaarmaken, we vertrokken maar om half 1.
toen we eenmaal klaarmaken om te vertrekken, paardjes geladen enzo ging de laaddinges( Tong uitsteken ) niet dicht. na veel kloppen en slaan( Hamer ) ging deze toch dicht en op naar magrette *o/*

We kwamen aan rond 13.15, eerst nog even rondgelopen in de stallen en inschrijvingsgeld betaald toen was het al snel 13.40 en ging ik opzadelen. Zat dan een 10 minuten later in de inrijpiste en al snel was het aan mij.
Het ging echt goed, enkele foutjes zoals op het einde niet op de middelijn maar de rest ging redelijk goed.

Toen.. beetje later was het prijsuitrijking.
Stacey(beter bekend als floek, die voor de 2de keer meedeed) is 4de geworden met 215 punten(is FNRS dus andere punten telling), nogmaals proficiat stees OK dan!
Toen waren we aan de eerste 3 en ik was nog niet afgeroepen. spannend zeg!! Haha!
De 3de was ik niet, De 2de ook niet, dus ik won Haha! Haha! Bloos had dit totaal niet verwacht en ik won met 228 punten, 10 meer dan de 2de Wow! >;) Wow!

Ik kreeg een beker en heb hem nog steeds naast mij staan Haha!
Ik begrijp het dus nog steeds niet dat ik won Bloos
Dit was een mooie laatste dressuurwedstrijd!! Hopelijk gaat de jumping ook zo goed, voor de laatste keer dan toch!
Vele groetjes, de Fiere Lynn en het super paard van de dag: Lovers *o/* SENNERIN Lovers *o/*

Kylan

Re: Laatste dressuurwedstrijd met sennerin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 21:59

Gefeliciteerd!
Das toch een mooie afsluiting.

Lynn_Noname

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-05 22:02

Kylan schreef:
Gefeliciteerd!
Das toch een mooie afsluiting.

Dank je Haha!
Zeker een mooi afscheid!! heb ook een traantje weggepinkt Ach gut
Het kan zijn dat ik sennerin in maart nooit meer zie Verdrietig
En als iemand zich afvraagd waarom ik sennerin nietmeer huur, ik ga waarschijnlijk een eigen paard krijgen maar moest het al zeggen van de stalhoudster dusja..
Binnenkort m'n eigen knolletje Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 19:52

Gefeliciteerd!
Mooie punten vor de laatste keer.

Lynn_Noname

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-05 20:26

Anoniem schreef:
Gefeliciteerd!
Mooie punten vor de laatste keer.

Bedankt Haha!