Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
andrea16 schreef:Ik denk dat het wel mag. Als ruiter mag je best veel, een ruiter mag ook doping gebruiken, het paard niet.
Maar ik weet het niet zeker hoor!
jipkip schreef:andrea16 schreef:Ik denk dat het wel mag. Als ruiter mag je best veel, een ruiter mag ook doping gebruiken, het paard niet.
Maar ik weet het niet zeker hoor!
Volgens mij heb ik wel eens in de paard en sport gelezen dat je zelf als ruiter ook geen doping mag gebruiken.. (daar stond in dat je geen marihuana mag gebruiken, en schrik niet, eigleijk ook geen paracetamol)! dat stond erin in eind 2004..
_MaanMeisje_ schreef:ach ik denk dat ze je niet gaan controleren op paracetamol
Maar een arm in het gips mag denk ik wel, als je er zelf nog goed mee kan rijden...
fabienne schreef:Volgens mij zal je zorgverzekeraar er meer problemen mee hebben dan de KNHS.
Als je met gips gaat rijden en er gebeurt wat maak je goede kans, dat je niet meer verzekerd bent voor die blessure.........
Wil je weten wat een operatiekamer en een ziekenhuisbed per dag kosten als je dat zelf mag betalen
JusTinn schreef:Volgens mij mag je wel gewoon een dikke joint nemen voordat je je paard opgaat!!maar dat het dan gewoon eigen risico is !!!
JusTinn schreef:Volgens mij mag je wel gewoon een dikke joint nemen voordat je je paard opgaat!!maar dat het dan gewoon eigen risico is !!!