Morgen (za ) wedstrijd Azie in lelystad

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cornelie

Morgen (za ) wedstrijd Azie in lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 11:16

Jawel, het is bijna zover. Morgen is de benefietwedstrijd voor Azie in Lelystad. Er komen best wat bokkers dacht ik.
En de zenuwen komen ook alweer Haha! Het is niet voor punten dus ik ga dit maar gewoon als oefenwedstrijd zien. En vooral géén verwachtingen hebben, dan leg ik weer veel te veel druk op mijzelf en gaat het natuulijk weer fout Sigaar
Wie doen er nog meer mee en hoe laat? Ik moet om 13.30

Sylhouet

Re: Morgen (za ) wedstrijd Azie in lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 22:28

Leuk! Veel succes iedereen die meedoet.

Ik heb vorig weekend meegedaan aan wedstrijd voor Azie in Tolbert. Was erg leuk! Zelf was ik daar een klasse hoger gestart dan dat we normaal starten op officiele wedstrijden, om eens te proberen hoe dat zou gaan.

Leuk toch, zo moet je het ook gewoon zien, als een oefenwedstrijd voor een goed doel, de punten zijn van ondergeschikt belang Haha!

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 20:58

Ik heb vandaag ook meegedaan. Maar ik wist gisteravond pas dat ik vandaag zou rijden. Haha!
(was een plaatsvervanger)

Het was voor Sydney de eerste keer dat ze een proefje op vreemd terrein moest rijden en ze was erg braaf en heeft haar best gedaan.

Hoe was het bij jou gegaan Cornelie?

Ik vond het trouwens een erg leuk initiatief!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 21:06

159 punten maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik dat ook ervoor had gekregen als het een officiele wedstrijd was Haha! Was het trouwens ook een officiele jury of 'gewoon' iemand?
Ik vond het wel heel leuk en gezellig, goed geregeld ook allemaal. En lekker in de buurt Knipoog

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 23:00

Ik heb vandaag ook meegedaan. Het was al weer een hele tijd geleden dat ik gestart ben, dus voor mij was het weer even inkomen Bloos Ik vond het leuk om mee te doen en ben tevreden over het resultaat, ik had 154 punten. Het halthouden en de voltes zijn voor verbetering vatbaar, maar ik had wel een 7 en een 8 voor mijn middendraf Clown Ik vond het erg goed geregeld vandaag, zeker een leuk initiatief!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 11:34

Zijn de uitslagen nog ergens terug te lezen?