
Als je bij de pony's M hebt gesprongen, en een paard koopt die M loopt, welk niveau moet je dan starten?
Ik dacht B of L? maar mag je nog wel B starten?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
eefjuh112 schreef:Ik heb ff goed gezocht in het regelement (deze keer werkte internet beter mee)
En ik mag B of L starten.
Ilsemarie schreef:Ik dacht altijd, een klasse onder de hoogste klasse die zowel jij als paard/pony hebben gelopen. Dus heb je bv. beide Z gelopen dan mag je M starten... maar dat is wat ik dacht, ik weet het niet zeker!