ik begrijp dat het allemaal vrijwilligers zijn die het secretariaat doen en dat iedereen dat dus naast zn werk enz ook nog moet regelen...
maar goed.. Ik stuur in de eerste week van januari coupons op voor een wedstrijd op 6/2. (inschrijving was open va 26/12)
Ik hoor niets en ga er dus vanuit dat ik kan starten, en kijk niet verder voor andere wedstrijden.
Nadat ik mijn coupons heb gestuurd belt mijn moeder nog naar dezelfde persoon of er heel toevallig nog plek is voor hun wedstrijd in januari. Deze zat vol, maar voor februari kan nog ingeschreven worden.
Ik dacht, dat zit goed, want mijn coupons zijn daar al.....
nu komt het, ik sta niet op de startlijst! Ik een (net, dus niet boos oid) mailtje gestuurd of het al vol zat toen mn coupons aankwamen of dat ze misschien helemaal niet zijn aangekomen. Geen antwoord. Ik bellen, telefoon wordt niet opgenomen op de tijd dat er op de voicemail staat dat je kunt bellen...
krijg ik eindelijk het secretariaat aan de lijn: nee, je staat op de reserve lijst, alles zit al vol....
1) waarom kon mn moeder mij dan nog wel inschrijven toen ze belde, maar kan ik niet starten, terwijl mn coupon daar toen al ongeveer was
2) ze hebben een maand de tijd gehad me in te lichten, even bellen of coupons terug sturen met de mededeling dat het vol zit is toch niet zo'n heel groot probleem?!
nu moet ik maar zien of ik kan starten, en zo niet dat ik mn coupons weer terug krijg (ben student, betaal het zelf, elke euro is er 1)
en erger nog...als ik een maand geleden had geweten dat ze vol zaten had ik ergens anders in kunnen schrijven!! Nu kan ik dus mooi weer een maand wachten voor ik weg kan, want...alles zit al vol!!

1 telefoontje was dan toch geen overbodige moeite geweest....of wel?
(en ik begrijp, als er 100 mensen te laat inschrijven worden dat 100 telefoontjes, dat is wel veel, maar toch...)
en ik baal er gewoon van, had vanwege tentamens dat paard sinds november al niet meer mee gehad, en had echt ontzettend zin om weer weg te gaan... echt ALTIJD als ik met die weg wil is er wel iets waardoor het niet doorgaat. (zelf geblesseerd, ijzer eraf, sneeuw, zoveel regen dat alle bakken blank staan, windkracht 10, verzin het maar...)
(dus vandaar ook dat ik iets bozer reageer dan eigenlijk nodig is...)