niet tevreden met proef, maar wel prijs...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marie83

niet tevreden met proef, maar wel prijs...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 23:42

Hey allemaal, maken jullie het wel eens mee dat je vind dat je een slechte proef rijdt en toch prijs hebt? Heb afgelopen weekend n B proef gereden en t ging echt maar op 50% van het kunnen van mij en mn paard. Was zo gehaast bezig, zelfs de hele proef met peesbeschermers gelopen! maar omdat de jury t niet meteen gezien heeft mogen ze daar dus blijkbaar niets van zeggen. Toen was ik dus derde met 157 punten. Keij leuk natuurlijk heb 9 winstpunten nu, maar wel raar gevoel. prijs hebben zonder dat je tevreden bent over jezelf.

Anoniem

Re: niet tevreden met proef, maar wel prijs...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 23:43

Het blijft een jurysport, soms heb je zelf een ander idee over je proef als de jury. Dit kan meevallen, maar dit kan ook wel eens tegenvallen.

Gefeliciteerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 00:05

Dat heeft iedereen wel eens die wedstrijden rijdt.
De ene keer heb je een super gevoel en heb je mindere punten als verwacht en de andere keer vice versa.
Dat is nou het nadeel aan een jurysport.
Maar wel nog gefeliciteerd met je winstpunt en prijs.

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 10:52

thnx, klopt ook wel natuurlijk en vind het ook niet vreemd dat de jury wel eens anders denkt dan ik over een proefje want t gaat over meningen, maar t gevoel is zo vreemd dat je met een blij gezicht een prijsje ophaalt terwijl je bij jezelf denkt, dit heb ik niet echt verdiend.

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 15:45

Ik had dat ook vorige week.
Ging onwijs bagger maar toch nog 156 punten.
Heel raar om dan je prijs in ontvangst te nemen, het is een beetje zo'n dubbel gevoel Lachen

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 17:11

Haha, toevallig had ik dat afgelopen zondag ook!
Ik voelde me er zelf niet helemaal goed bij, maar toch eerste! Haha!

theelichtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 17:49

mijn gevoel klopt meestal wel.. maar, ook niet altijd!
heb eigenlijk maar 1 keer echt het gevoel gehad: dit was superr!! ik was dan ook 1e van de provincie Lachen maar, het hangt idd van de jury af...

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 21:56

reed voor mijn gevoel vreselijke proefin banens in swolgen, maar was wel eerste. heel raar is dat ja.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 09:36

Ik heb het ook wel eens. Dan voelt het vreselijk slecht, maar soms ziet het er dan nog niet eens zo verkeerd uit. Gelukkig weet een jury niet wat je paard kan als hij goed loopt.
Hier tegenover staat dat je soms ook heel lekker rijdt en dan lage punten krijgt. Daar moet je tegen kunnen...

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 11:26

Ik had dat met m'n vorige paard altijd. Klikte niet zo tussen ons, dus wat rijden betreft ging het ook nooit zoals ik het wilde. In m'n wedstrijden had ik dan altijd het idee dat ze niet liep en dat alles slordig ging enz. Maar als je dan vaak tussen de 165 en 175 scoort (in zowel B als L1 als L2) en eerste wordt, tsja... Wat moet ik dan nog denken? Nadat ik een aantal keer ben gaan schrijven bij een jury heb ik mensen een winstpunt zien krijgen waarvan ik het idee had dat dat niet mogelijk kon zijn. Waarschijnlijk heb ik gewoon de lat voor mijzelf altijd hoger gelegd dan dat een jury dat deed Haha!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 13:35

Ik schat heel vaak dat ik lager krijg, en dan vallen de punten weer onwijs mee. Ik heb zelfs een keer 167 gehaald toen ik dacht dat ik toch zeker geen wp kon krijgen met zo´n proef. En was ook nog 2x eerste (tweede proef 164). Ik denk altijd maar van leuk dat de jury het leuk vond Tong uitsteken als ik het de volgende keer beter doe, wat voor punten haal ik dan wel niet Haha!

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 15:17

Ik was een keer bij de club springkampioen, terwijl ik op die dag gewoon in het klassiek en het progressief uitgebeld was. Dat is inderdaad niet leuk. Het is leuk om te winnen, maar je moet dan inderdaad ook zelf tevreden zijn. Andersom kon ik trouwens ook altijd wel heel blij zijn hoor, geen prijs, maar toch tevreden over je prestaties. Dan was mijn dagje toch ook altijd wel goed.

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 23:04

Pas geleden nog, ik reed de laaste tijd heel goed, eerste steeds, maar toen ging het dus in een keer superslecht. Macho sprong zelfs een keer in de verkeerde galop Bloos en zulk soort dingen.
Ik was uiteindelijk toch nog 4e.