mn 1e wedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

More

mn 1e wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 20:15

Hallo allemaal

Gister 30-01 had ik mn eerste wedstrijd op mn paard More Impulse, het is een draver. We kwamen daar aan (in het plaatsje Molkwerum). We kwamen daar dus en we gingen me aanmelden. Ze zeiden dat er een foutje in de startlijst was gemaakt dus ik moest een uur later. Dus wij lekker relax een colaatje drinken komt er iemand bij me ben jij Hanneke de Wrede? Ja dat ben ik! Nou je me moet NU inrijden ik kon nog een half uurtje dus ik als een speer me omkleden en More opzadelen zodat ik nog net 20 minuten kon inrijden. Het ging wel aardig en ze vond niks echt eng. Toen moest iedereen weer naar buiten (het inrijden was in de zelfde bak als waar het proefje gereden moest worden). Toen moest ik bijna nog een half uur buiten stappen voor ik aan de beurt was! Toen kon ik eindelijk! Ik was best zenuwachtig. Het ging eerst wel aardig tot de galop... ze ging terug naar draf dus in de volgende bocht zette ik haar weer aan dat ging nog net goed. Maar op de andere hand ging het helemaal verkeerd ik gaf haar een (zacht) tikje op haar kont omdat ze zo traag in de galop was en toen bokte ze en ging ze daarna nog 2 x terug naar draf.... naja de rest ging gewoon ze schudde nog wel wat met haar hoofd dat was wel jammer. Mischien kwam het ook wel wat doormij doordat ik best wel zenuwachtig was. Ik had 144 punten niet super maar ook niet echt heel slecht voor een 1e keer op een draver. Ik was eerst wel best chaggie maar daarna was ik toch wel tevreden. Thuis had ik de video nog even bekeken en het zag er (ondanks de galop) toch nog aardig uit Bloos .
Groetjes Hanneke en More

This_is_me

Re: mn 1e wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 20:30

Nou niet verkeerd toch en dat voor de eerste keer op een draver!! goed hoor!!

theelichtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 20:35

toch goed gedaan! kzou al helemaal zenuwachtig zijn als ze zeggen, je moet nu inrijden!!
kga over een 2tal weekjes me eerste wedstrijd rijden met me pony, spannend... Lachen
heb nl nog nooit in nederland gereden, altijd in belgie met me ander ponytje Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 00:14

Helemaal niet slecht voor de 1e keer!
De volgende keer gaat het weer wat beter.

Marjolein117

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 12:21

vink wel knap van je hoor. Ik wil ook graag een keer een wedstrijd rijden op mn tinker/kruising, maar weet neit wanneer en hoe en wat enzo. Ik rijd bij WWNA in Wenum Wiesel in de Oranjehal. Ik zou wel een keertje een Bproefje willen rijden, maarja....heb totaal geen ervaring, dus iemand die me dit wil uitleggen? Haha!
Ik ben niet echt een bikkel en het lijkt me best eng als mn tinkie heel gek gaat doen ofzo. Hij kan soms best raar rondspringen met mij erop namelijk. Maargoed...als iemand me het uit wil leggen graag. Haha!