Ik had afgelopen weekend zo'n super gevoel na het rijden van mijn proef dat ik er nu zelfs nog van glunder geloof ik...... Ik had een paard te rijden gekregen waar niet fijn meer mee te rijden was. Hij stond meer op de achterbenen dan dat hij met vier benen op de grond was en was enorm gespannen... Mijn instructeur gaf hem mee en ik MOCHT het proberen. Nu zijn we twee maanden verder. Heb 1 x vliegles gehad ofwel ik werd gelanceerd met een enorme smak (op het terrein van de instructeur..) in een hoekje gekwakt en was enorm kwaad. Dus er weer op (bleek later dat er een flinke open wond in mijn heup zat, maar dat ik nu allemaal wel weer goed...) Het schatje heeft het daarna niet weer gedaan....Vorige week ging ik zelfs naar concours. Moest Z1 starten en werd 1e!!!!
Ik heb de hele proef zitten glunderen en dromen. Hij was ZOOOOOOOOO fijn en trok er echt aan! Schijnbaar was het te zien want iedereen zei al: volgens mij heb jij heel fijn gereden. En JAAAAAA dat heb ik ook!! Ik geniet er nu al een week van..... Het is gewoon een TOPPER!!
OP NAAR DE KAMPIOENSCHAPPEN!!
haha hoeveel punten had je gereden met je eerste plaats~?