vraagje over startkaart

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Patriesja

vraagje over startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 16:29

hallo allemaal, ik had een vraag over een startkaart. ik heb in 2003 een startkaart gehad met een paard dat nu verkocht is. ik was L1+4 .. nu vroeg ik me af, dat paard staat nu dus te koop. als ik hem nu bijvoorbeeld zou willen kopen en weer zou willen starten. zou ik dan weer in de B moeten beginnen of blijven je punten staan??, zodat ik gewoon weer in de L1 zou kunnen beginnen? Knipoog

Noukie

Re: vraagje over startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:37

Ik had met mn pony een startkaart M2+1, toen een hele tijd geen startkaart gehad en vervolgens opnieuw aangevraagd. (dit keer bij de paarden, maar dat maakt in jouw geval verder niet uit)
Ik mocht met die ook meteen weer doorstarten in het M2.
(heb hem wel terug laten plaatsen, maar dat was mijn keus)
Dus denk dat jij ook gewoon L1 mag gaan rijden in zo'n geval.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 16:40

heey, dank je .. ik wil heel misschie dat paardje kopen, omdat ik er zoo gek op was alleen ik startte hem voor iemand, hij was dus niet van mij.. toen werd hij verkocht naar een kennis.. nu kwam die kennis laatst naar mij toe dat hij hem te koop had staan en of ik hem wilde terugkopen... en ik denk er serieus over..en toen kwam deze vraag ineens in me op, dus vandaar Haha!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 17:13

Je mag (moet zelfs, in de meeste gevallen geloof ik) starten in de hoogste gezamenlijke klasse, jullie zijn samen L1 geweest dus mogen jullie samen ook weer L1 starten. Tenzij die pony daar hoger gestart is (met winst) en jij tussendoor ook, dan wordt het bijv. L2 (hangt van de gestartte klasse af).