Trots op m'n paardje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sandy_

Trots op m'n paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 23:05

Ik had afgelopen zondag 23 januari wedstrijd. Ik was heel erg zenuwachtig, omdat de wedstrijd buiten was. Mijn instructeur had de dag ervoor gezegt dat de paarden bijna niet meer buiten liepen dan dat hij woensdag wel buiten had les gegeven maar Nienke had laten staan, omdat ze zo druk is buiten. Ik zat dus helemaal in de zenuwen. De laatste keer dat ik dus buiten op haar had gereden was ze dus zo knetter als een deur. Aangezien mijn zekerheid in het rijden op haar toch al niet optimaal is werd ik daar dus nog onzekerder van. Nog even ingereden in de binnenbak. Daarna naar buiten toe, mijn proef viel me voor 100% mee! Ze liep super lekker netjes naar beneden tot de galop ik sprong aan en ze vloog onder me vandaan. Toch maar gewoon verder gereden en de andere hand de galop weer precies hetzelfde. Over de rest van de proef was ik dus wel onwijs tevreden!! Ik had 156, omdat ze er verdoor schoot kreeg ik jammer genoeg -2 dus kwam ik uit op 154 door het wegschieten dus geen winst. Maar ik ben zo trots op d'r Lovers Lovers ! Sorry het is een beetje lang verhaal geworden maar ik moest het gewoon even kwijt.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 23:31

gefeliciteerd, zeker geen slecht resultaat!
lekker gevoel he, trots op je paardje zijn... Haha!

PolitieTed

Re: Trots op m'n paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 22:01

Ja je mag zeker trots op haar zijn! En natuurlijk op jezelf, want jij hebt het tenslotte ook goed gedaan. Jammer van die -2, maar... volgende keer beter...

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-05 21:04

Bedankt voor alle reactie's Lachen Meer niet??

despringer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:26

Dat kan gebeuren.

Ik heb het zelf ook met mijn pony.
Je moet gewoon goed oefenen, het helpt echt !!!
Dan leert je paard het van zelf

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 22:51

despringer schreef:
Dat kan gebeuren.

Ik heb het zelf ook met mijn pony.
Je moet gewoon goed oefenen, het helpt echt !!!
Dan leert je paard het van zelf

Oefenen! haha datwordt genoeg gedaan hoor! Maar ze is gewoon nog steeds aan het bijkomen van de blessure die ze heeft gehad en dus een tijd heeft stil gestaan! Het gaat gelukkig al weer een stuk beter OOK met het buiten rijden!!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 21:00

jammer genoeg had je geen winst maar toch nog bedankt voor het enthousiast maken van de overige 31 starts!!!!!!!!!!!!

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 21:04

sandr0 schreef:
jammer genoeg had je geen winst maar toch nog bedankt voor het enthousiast maken van de overige 31 starts!!!!!!!!!!!!

Haha is goed hoor!! Ik vond het erg gezellig. En ik vond het ook erg leuk om te schrijven bij antoinet(als ik het zo goed schrijft Bloos ) Hopen dat er de volgende keer weer zoveel starts zijn!!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 21:08

ik hoop t ook. binnenkort zal ik de aankondiging en inschrijflijst voor 20 maart op gaan hangen. Haha!