Vervelend tijdens wedstrijden.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DTLL

Vervelend tijdens wedstrijden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 13:22

Hoi allemaal,

afgelopen zaterdag had ik een wedstrijd op de manege waar mijn paard staat. Moest al heel vroeg startten, al om iets over 9. Omdat het de laatste dagen ietsje kouder is geworden, ben ik er eerder dan normaal op gaan zitten om los te rijden. Blij toe dat ik dat gedaan heb, want ze was heel fris en druk. Eigenlijk is ze dat anders nooit.
Tijdens de lessen en de training loopt ze de laatste weken zo ontzettend goed haar best te doen. Ze loopt lekker ontspannen, is actief en luistert goed.
Echter nu met de wedstrijd was ze zo ontzettend vervelend. Verdrietig Ik begrijp er helemaal niets van. Ze liet me echt zitten in het proefje, ze deed helemaal niets meer voor me, ze was ontzettend gemeen.
Ik heb eigenlijk niet veel last van zenuwen, dus denk niet dat het daaraan ligt, maar ik ben heel erg teleurgesteld in mijn paard en dat doet verschrikkelijk veel pijn. Ik doe er ontzettend veel voor, maar de laatste tijd tijdens wedstrijden krijg ik daar zo weinig voor terug.

Dit wilde ik gewoon even kwijt....

Volgende keer beter, zullen we maar denken! OK dan!

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 13:36

Hay

ik heb dat ook gehad met een paard, dan ging het thuis allemaal perfect en reden we alle oefeningen en zouden we er echt een 8 op moetten krijgen en op wedstrijd was ie niet te rijden, hij maakte zich echt druk, het stomme was wel, in de inrijbak was ie super alleen was ie soms hevig en wat moeilijker maar meestal perfect, en dan kwamen we in de piste, en dan kreeg hij bijna bang van de witte kantjes :S echt raar! Maar ja, na een tijdje ging het weer allemaal perfect en we zijn nog tot in de Z1 geraakt, gewoon blijven doorzetten en blijven wedstrijdrijden al wordt je er soms gek van! Je leert er zelf wel enorm van, en als er dan een dag komt dat ie braaf is en goed rijdt, dan ga je een fantastisch gevoel over je heen krijgen, dat heb ik gehad!

XXX

Oscar
Forumcoördinator

Re: Vervelend tijdens wedstrijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-05 21:22

Ik heb je topic verplaatst van VvdD naar Wedstrijden.