Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tizzy schreef:Ik ging vandaag op wedstrijd. Het was voor mij de eerste keer in jaren. Ik ging met Tizzy, mijn verzorgpony van 4 jaar. Ze was nog nooit in een binnenbak geweest en nog nooit geladen. Het laden ging goed, maar het rijden minder. Er was schaduw van de zon dus er lag een zonvlak in het midden. Daar sprong ze overheen met losrijden. Toen ging ik mijn proefje rijden, maar toen begon ze te etteren bij de spiegel. Ze ging bokken en springen. We waren toen nog niet met het proefje begonnen, want we moesten nog binnenkomen. Toen dat voorbij was, kwam het zonvlak weer terug. Maar ik maakte mijn proefje af en ik was wel redelijk tevreden, omdat ik voor de eerste keer op dat terrein reed en het de eerste wedstrijd voor de pony was. Toen kwam de prijsuitreiking. Er waren 6 deelnemers. Ik had natuurlijk verwacht dat ik laatste was, want die andere pony's waren allemaal manegepony's! Na drie deelnemers was ik nog niet opgenoemd, dus ik dacht: 'O, ik val in de prijzen!' Het bleek dat ik eerste was! Dat had ik helemaal niet verwacht. Mijn verzorgpony stond alweer thuis (het was maar drie km afstand). Ik was superblij en mijn vriendinnen Lisanne B. en Lisanne W. waren ook eerste, maar dan met hun eigen pony's in de f6 en de f8. Ik was helemaal blij en had een glimlach van oor tot oor. Toen ging ik naar de pony toe, en daar heb ik het ook aan Linda, de baas van Tizzy, vertelt. Die was ook heel trots. Toen heb ik mijn pony nog heel veel beloond, terwijl ik dat eigenlijk al gedaan had, maar nu had ik een beker in mijn hand. Nou en dit voor de eerste keer met een heel onervaren pony. Niet slecht toch?
Groetjes van Brittany en hoefjes van Tizzy.
Ps. Nu ben ik door naar de f3!!:)