Wie o Wie gaan er mee doen, en natuurlijk de vraag in welke Klasse..
Nou ik ga meedoen met de B-Dressuur, met een 3 jarige fries.
En jullie??
Trouwens de informatie komt te staan op www.twentsemarke.nl En via deze site kun jij je dan ook opgeven

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nienke schreef:Het schijnt dat ik mee gaat doen ik de B op het paard van *Tequila*
lowara schreef:ik doe ook mee:)
Met het dressuur in de B op Muts de Haflinger, en in het BB spingen op straus de Haflinger.
Ik het er nu al zin in!
*Tequila* schreef:lowara schreef:ik doe ook mee:)
Met het dressuur in de B op Muts de Haflinger, en in het BB spingen op straus de Haflinger.
Ik het er nu al zin in!
Tssssss.... OverloperEn op Mikado niet durven springen he
Heb er ook nog over negedacht om te gaan springen, maar denk dat mijn benen me dat niet echt in dank af zullen nemen... Dus ik ben groom voor Nienke
*Tequila* schreef:Nienke schreef:Het schijnt dat ik mee gaat doen ik de B op het paard van *Tequila*
Tsss niet miepen, komt best goedWij slepen je er wel doorheen
lowara schreef:sniksnik.. helaas, Muts is een beetje unhappy als er anderen op haar rijden, en het is dus te gevaarlijk dat ik met haar ga starten ,
( wordt dan gegarandeerd een zandruiter) dus geen dressuur met Muts meer![]()
Maar ben nog wel van de partij met Straus bij het BB springen
pearl_tje schreef:lowara schreef:sniksnik.. helaas, Muts is een beetje unhappy als er anderen op haar rijden, en het is dus te gevaarlijk dat ik met haar ga starten ,
( wordt dan gegarandeerd een zandruiter) dus geen dressuur met Muts meer![]()
Maar ben nog wel van de partij met Straus bij het BB springen
Werkelijk laat jij de keuze aan die haflinger over.... Gewoon goed aanpakken, dan is de niks mee aan de hand..
Nou vandaag laatste dag voor het opgeven... Dus mensen wie doen er zeker mee..