Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar het valt echt onzettend mee het is gewoon onwijs gaaaaaaf
je moet het dus echt gaan doen
kom ik je mischien wel tegen bij een wedstrijd hahaha 
DragonFlame schreef:Als je niet durft zou ik t niet doen als ik jou was. Maar natuurlijk moet je het zelf weten! Opzich als je pony het wel goed kan en jezelf ook n btje kan springen zou je het kunnen proberen..
Lijkt mij persoonlijk wel heel leuk om te doen...

heb hem dit jaar ook gereden om weer wat vertrouwen te krijgen (na men val in genk en we alle 2 gekwetst waren).
) tis echt gaaf maar dat vind ik ook omdat me paardje aallles springt
is het goed als ik je toevoeg
mitchilover schreef:ja ik hebhet ook opgebouwd eerst crosslessen gevolgt en een aantal kleine wedstrijden daarna meerdere daar zijn ook foto 's van op www.leukopdefoto.nl en dan stompwijk en sinthubertes ( ik heb aan alle 2 mee gedaan) tis echt gaaf maar dat vind ik ook omdat me paardje aallles springt
![]()
is het goed als ik je toevoeg
![]()
groetjes kaar en lik van mitchi
) ik spring der net niet maar tis wel van de cross wedstrijd
.. bij stompwijk is er ook 1 van me maar daar zit tekst door me heen en is heel moeilijk te vinden

maar je kan nog altijd wel even uitleg vragen aan Janus toch? of iemand anders op Bloso er zijn er genoeg die daar crossen he. ken er toch wel veel die daar staan en crossen
maar weet dan wel niet welke hoogte je bedoeld want ze kunnen ze verhogen en verlagen