eindelijk is het zover, ik ga starten. na jarenlang gewoon voor mezelf lekker dressuur rijden ga ik toch maar eens een wedstrijdje proberen.
Ik heb vorige week mijn papieren opgestuur naar de lcub om een startkaart aan te vragen. Dit duurt een par weken voordat ik hem heb.
Maar aangezien alle wedstrijden hier in de buurt nogal snel vol zijn, heb ik al rondgekeken op internet. Nu staat er nog 1 wedstrijd in de buurt waar plek is. Deze is pas op 2 April. Iedereen zegt dat ik hier snel voor moet zijn wil ik me nog opgeven. Maar ik heb mijn startkaart nog niet.
Is het toch mogelijk om me vast op te geven en mijn coupon pas later op te sturen als ik hem heb? Anders ben ik bang dat de wedstrijd vol zit. Ik heb al gebelt, maar ik krijg telkens de voicemail van die vereniging.
Verder rij ik met een ongebroken watertrensje. Dit omdat dit minder tegen het gehemelte van mijn paard drukt. Want ze heeft een beetje last van laaghangend rooster. Daarom is dit bitje fijner voor haar. Mag je hier mee rijden in de B dressuur? Of moet het per sé een gebroken bit zijn? Ik heb gekeken bij de regelementen van het KNHS, maar de dressuur regelementen staan tijdelijk niet online.
livo
Geplaatst: 17-01-05 16:45
van dat bitje weet ik zo niet dat zou je moeten opzoeken...maar ik zou me idd maar vast inschrijven...bel er ff naartoe en laat ze je naam noteren dan is t altijd goed...het is zonde als je niet mee kunt doen nietwaar....
miesie
Geplaatst: 17-01-05 16:51
Ik zou me alvast inschrijven en het uitleggen, dat begrijpen ze wel en april is nog ver weg! Je mag gewoon met een ongebroken watertrens starten