Ik kan ze helaas niet vinden en ben erg benieuwd naar sommige uitslagen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Michelle85 schreef:Oh Toedeledoki, sorry dan heb ik het zeker verkeerd gezien! Maarre jij was toch eerst lid van de Vennen, dan zat je in kring Midden! Want vorig jaar winter deed je volgens mij wel mee! Maarre er zal wel een goede reden voor zijn dat er bij ons 4 doormogen en bij jou 3!
Yvette12 schreef:Anouk was trouwens tweede! En geen derde!![]()
En dat er nog maar 10 overblijven maakt niets uit voor de prestatie die is geleverd met 63% en 65% kringkampioenworden ongeacht hoeveel ermee doen en hoeveel erdoor mogen!
Toedeledoki schreef:Hoi, ik heb al geantwoord in een ander topic, maar doe het nu nog even een keer, kunnen mensen aanvullen met andere uitslagen.In kring Centrum was Sander 1 en 2 met een Ferro en een Welt Hit, Anouk Hansen 3 met Rhapsody, Ik reserve met Rebel[Gribaldi].In het Z1 was Lotje Schoots eerste en ik dacht Jeanette Bouwman tweede en derde.
In kring midden waren er 2 uitgevallen, waardoor er nog maar 10 gestart hebben en waarvan er 4 door mochten, de KNHS houdt er vreemde regels op na.[In kring centrum mochten er maar 3 door met 13 starts].
Van de andere klasses weet ik nu nog niets, komt later.
Toedeledoki schreef:Dank je voor de felicitatie, Antoinette.Ik vind het zo jammer dat ik niet naar de regio mag, want Rebel liep een stuk beneden zijn kunnen.Hij was erg heet afgelopen zondag, waardoor ik hem de hele proef moest tegenhouden.Maar goed van de zomer heb ik hem misschien nog wat beter, hij heeft nog maar 6 proefjes gelopen op Z2 niveau.
Ja, ik had even gekeken naar de foto's van je zus, die zijn echt super.
Zo een foto wil ik ook wel van Rebel, gauw afspreken.