De 1e keer wedstrijd rijden!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Horsesandme

De 1e keer wedstrijd rijden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 22:16

Ik heb nog nooit een wedstrijd gereden en het lijkt me wel leuk om te doen. Nou ga ik een startkaart kopen bij de manege om mee te rijden met een FNRS wedstrijd!!

Waarschijnlijk mag ik dan inspringe in de F3 maar ik heb het nog nooit gedaan het lijkt me ook best wel eng Verward

Ik ben ook bang dat ik alles vergeet of de voorlezer niet goed hoor weet je van dat soort problemen...

Wie kan me tips geven om de wedstrijd goed te doen!!!! Knipoog Scheve mond Verward Verward Verward Verward
Laatst bijgewerkt door Horsesandme op 12-01-05 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 22:19

haha dat gebeurt altijd wel een keer..dat je iets niet goed hoort..of vergeet..tenminste bij mij wel..ben ook weleens de verkeerde kant uitgereden..dat hoort er allemaal bij..gewoon goed oefenen,rustig blijven en bij de les blijven..{proberen}

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 22:20

Okeej ik zal t proberen:S:S

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 22:57

je proefjes heel vaak oefenen zodat als de voorlezer een foutje maakt jezelf het nog een beetje weet....

en een voorlezer nemen die het al vaker heeft gedaan... Scheve mond

igg veel succes Lachen