Afgelopen zaterdagavond had ik mijn laatste selectiewedstrijd in het M2. Ik stond er niet zo goed voor, ik had maar een wedstrijd gereden terwijl er al 2 voorbij waren. Ik zit pas net in de m2 dus nog niet alles gaat redelijk goed, maar blijven doortrainen he!
Maar ik had lekker ingereden en mocht starten

Alleen toen kwam het galopgedeelte en ik heb nogal moeite met rechtop zitten, en mijn been eraan houden. Dus op een gegeven moment zette ik een volte in voor 10 meter en hij viel terug in draf

Dit is me daarna nog een keer gebeurd

Toen de prijsuitrijking kwam bleek dat ik 3e was geworden (van de 5) en ik zat gewoon net naast de prijzen...ik had 151 punten en de 2e prijs had 152 puntne! Vond ik opsig best wel goed van mij

Achteraf bleek dat ik ook nog reserve was voor de GK
De volgende dag sprak ik mijn jury (mijn zusje moest toen rijden) Hij zei dat er best slecht gereden was in het m2....Er was maar 1 winstpunt gevallen en dat was dan ook echt NET een winstpunt.
Maar tegen mij zei hij dat het nog een combinatie van houding, handen en benen moest worden!
En dan zou ik er wel komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha ik vond het een aardige man...hij zei dat hij niet hield van ruiters die hun pony in elkaar getrokken reden, dus ik moet eerlijk zeggen! Ik ben het met hem eens
Maar achteraf vond ik het eigenlijk een best zinvolle wedstrijd Toch?