Onze eerste wedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jacqueline4

Onze eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 22:25

Vorige maand een oefenwedstrijd gereden met Wobke en we hadden 1 x 147 punten en 1x 157 punten. Dus dat was een opsteker. Ik had niet gedacht dat het zo lekker zou gaan. Het was de tweede keer dat hij op vreemd terrein was en voor het eerst in een binnenbak.
Afgelopen zondag was de eerste officiele wedstrijd.
Het losrijden ging lekker. Vorige keer was Wobke nog erg onder de indruk van de hindernissen in de bak waar je ook kunt losrijden. Hij vloog soms alle kanten op deze keer lette hij er niet eens meer op.
We gaan de bak in en rijden onze proeven maar het ging niet echt lekker.
We waren helemaal niet voorwaarts en hij wilde niet op de hoefslag en ik ontspande niet dus je begrijpt wij hadden 2x rond de 140 punten. Jammer maar helaas. Wobke was in ieder geval super braaf en dat is toch ook heel wat waard.
We gaan lekker verder trainen en dan zal het volgende keer vast weer wat beter gaan. Dit zijn misschien wel planken -kriebels voor ons beide geweest.

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 09:19

Ik had hetzelfde probleem met m'n paard die dag, volgende keer beter toch! *LOL*

ClooneyManon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 09:48

wij vonden het buiten anders best al heel erg goed gaan hoor! het zijn vast de zenuwen geweest, die ga ik ook krijgen hoor als ik ga starten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 11:46

Jammer dat je proeven niet helemaal lekker gingen, maar je hebt in ieder geval een heel goede instelling! Echt super, als je zo blijft denken komen jullie nog wel verder!

MiraMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 13:57

Jammer dat het niet zo lekker liep, Jac. Maar dat komt vanzelf goed! Jullie zijn zo´n leuk stel samen, dat gaat vanzelf punten opleveren, let maar op. OK dan!
Ik krijg wel wedstrijdkriebels hoor, door "al die" startende stalgenootjes opeens! Haha! Ik wil ook!

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 16:20

MiraMar schreef:
Ik krijg wel wedstrijdkriebels hoor, door "al die" startende stalgenootjes opeens! Haha! Ik wil ook!

da's een goed plan! nog meer wedstrijdruiters! gezellig!!
enne Jac. het komt met jullie allemaal helemaal goed hoor!

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 23:17

het zag er best al heel goed uit hoor! een half geschoren Fries met een echt Fries schabrak!
Afbeelding

Jacqueline4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 14:42

Dank je voor het plaatsen van de foto. Cheese!

Zoals je kunt zien ziet Wobke er super mooi uit en zijn mijn hakken mooi uitgedrukt. haha daar ben ik zeer tevreden over hoor.

ClooneyManon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 14:43

dit is echt een mooie foto van Wobke en jou OK dan!