Ik ben gisteren met mijn 4 jarige andalusier Esperanto op wedstrijd geweest. We reden de E5 en A6. Bij het inrijden ging het best wel lekker. Toen we de proef (E5) gingen rijden vond hij de ring wel niet zo denderend leuk deze was namelijk bijna een modderbad inplaats van een ring. We hadden wel geluk dat we vooraan moesten starten zodat de ring nog niet te veel bereden was. Deze proef ging dan ook nog goed vond ik en de jury oordeelde toch ook zoals ik dacht, ik had 60%. In de namiddag moest ik weer in dezelfde ring nu voor de A6 dat was dus een ramp nu was de ring loodzwaar geworden en echt niet meer fatsoenlijk om in te rijden. Mijn paard kon amper een middendraf laten zien we kregen voor deze proef dan ook maar 51.58%. Daar was ik ook met tevreden de ring was echt erbarmelijk maar hij heeft toch zijn best gedaan voor mij. Alhoewel hij helemaal niet van modder houd. Op die momenten verlang ik toch naar de zomer dat we die modder niet hebben.
marisz
Geplaatst: 10-01-05 15:27
hadden ze de bak niet kunne verplaatsen of iets? dat is ook lekker, denk je dat je een leuke wedstrijd gaat rijden rijd je een modderwedstrijd, kan je geen puntenverhoging aanvragen ofzow??
andalulsiers zijn ckur cool!
orban
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-05 15:32
Moet je weten dat 20 meter naast de ring het kurkdroog was! Als ze de ring nu gewoon wat hadden opgeschoven hadden we toch nog een halve droge ring. Ik had nog liever binnen gereden maar daar waren helaas andere proeven.
Ragne
Geplaatst: 10-01-05 15:33
ach in Zuid-Holland worden er zelfs Regiokampioenschappen verreden onder dat soort omstandigheden...
marisz
Geplaatst: 10-01-05 15:34
ik vind dat echt 'modderig'
meisje333
Geplaatst: 11-01-05 11:43
Rare vraag misschien, maar rijden jullie in belgie in de winter buiten ofzo??
orban
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-05 13:11
Wij rijden in de winter gemiddeld op 2 ringen dus is er altijd 1 ring buiten. Het hangt ook een beetje van de inschrijvingen af gewoonlijk zijn er redelijk veel inschrijvingen zodat er zeker 2 ringen nodig zijn. En niet iedere manege beschikt over 2 binnenpiste.