's Morgens moest oki nog gemeten worden in Oirschot, dit kon tussen 9 en 12 dus zorgden wij om 9 uur klaar te staan. Onze verwachtingen klopten: oki was nog steeds een d-pony met stokmaat 1,46.
Hierna zijn we meteen doorgereden naar Breda, we waren wel een beetje vroeg maar nu konden we lekker op ons gemak doen. Na eerst maar een tijd in de kantine te hebben doorgebracht even met oki gestapt (stond al vanaf vrijdagmiddag op stal, iets wat ze niet gewend is), daarna rustig zadelen en losgereden.
Door de harde wind (was buiten losrijden, overigens in een super bak

Na mijn eerste proef weer buiten gestapt en nog even kort opgepakt. Mijn 2de proef ging tot de galop ook erg goed, maar toen begonnen de foutjes. Viel tot 2x toe uit de (contra)galop

Ondanks dit was ik ook over deze proef redelijk tevreden. Hierna oki even lekker uitgestapt, waarmee ik er bijna afviel omdat oki schrok van de omgevallen drinkbak en ging rennen.

Toen oki op de trailer stond naar de kantine en toen was het nog maar heel even wachten op de uitslag. In de eerste proef was ik laatste (4de) met 154 punten, kwam al bij het wp in de buurt. In de 2de proef was ik 2de met 161 punten, mijn eerste wp in de M2!!!

Hierna snel naar huis, oki stond namelijk nog steeds op de trailer, eerst naar het meten en toen naar breda. Maar ik ben trots op mijn knollie, 5 jaar en M2+1!