Dressuurliefhebbers in België

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Carri

Dressuurliefhebbers in België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 12:51

Ik vernam toevallig dat het Belgisch Kampioenschap niet langer doorgaat in Azelhof in oktober, maar wel in augustus te Wiekevorst. Weet iemand wat hiervan de reden is en wie dit organiseert?

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 14:00

Enkel het Belgisch Kampioenschap voor jonge dressuurpaarden is geannuleerd, omdat er geen valabele kandidaat gevonden werd voor de locatie van het evenement.
Maar het kampioenschap voor pony's, seniors, juniors, youngriders en de finale zijn wel in oktober doorgegaan.

Carri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 14:44

kijk dan eens op : www.v-d.-r.be :daar staan de data op vermeld!

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 15:06

Citaat:
Belgisch Kampioenschap Jonge Dressuurpaarden geannuleerd
Het Belgisch kampioenschap voor jonge dressuurpaarden zal dit jaar niet plaatsvinden. Er werd geen valabele kandidaat gevonden voor de locatie van het evenement.

Mededeling nationale dressuurcommissie / Communication commission de dressage nationale

Het kampioenschap van Belgie dressuur voor 4, 5, en 6 jarige dressuurpaarden zal dit jaar niet plaatsvinden. Eerder was al bekend dat het niet door kon gaan in Rebecq zoals oorspronkelijk gepland (augustus). De KBRSF heeft de clubs opnieuw gevraagd hun kandidatuur te stellen voor dit kamioenschap. Aangezien er geen valabele kandidaat was werd besloten het kampioenschap dit jaar te annuleren.

OPGEPAST HET KAMPIOENSCHAP VAN BELGIE DRESSUUR VOOR PONEYS, JUNIORS, YOUNG RIDERS, SENIORS EN DE FINALE VAN DE BEKER VAN BELGIE VOOR JONGE PAARDEN GAAN DOOR ZOALS VOORZIEN OP 17 - 18 - 19 OKTOBER IN HET AZELHOF TE LIER.

Dit is het nieuws dat ik verkregen heb.
Maar op jou site staat het idd anders, ik ga zondag naar het Azelhof, ik zal zien of ik daar wat los krijg.

finley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 19:50

Ranou ik denk Carri de kampioenschappen van 2005 bedoelt!
Die gaan al enkele jaren door in het Azelhof telkens in Oktober

aan Carri: op de website van de VDR kan ik nergens opmaken dat het BK in Wiekevorst doorgaat.... die zijn natuurlijk ook niet alleen organisator. Op de site van equibel.be staat nog steeds de kalender van 2004.
Van wie heb je deze info?
Zou wel tof zijn een kampioenschap in de zomer, zoals in nederland!!!

Carri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 09:30

toch staat het op de VDR-site, ergens bij interessante data 2005.

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 14:08

Ja, het is ook wel een interessante datum Knipoog .