Open Concour, hoe zit het dan?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Madelief28

Open Concour, hoe zit het dan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 10:20

Binnen kort is er bij ons in de buurt bij de maneges diverse wedstrijden. Deze wedstrijden zijn voor iedereen toegangkelijk. Dus vooor mensen met en zonder startkaart. Ik heb dus geen startkaart, maar we gaan wel mee doen Cool . Maar nu vroeg ik me af...
Ben ik dan wel of niet verplicht om de desbetreffende proef van die maand te gaan rijden, of mag ik dat zelf weten op van die "open" wedstrijden....
Moet je verplicht ook met cap rijden?
Moet je op dat soort wedstrijden ook in concour tenu komen?

Mocht iemand mij anders kunne vertellen waar ik die info weghaal hoor ik dat graag Knipoog

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 10:31

Verplaatst van VMR naar WD.

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 10:58

dank je..Lachen

Kaatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 12:59

denk dat de wedstrijdorganisatie in dat geval beslist welke proef er gereden wordt, of mss volgen ze ook gewoon de tabel. Maar ik denk zeker niet dat iedereen maar zelf mag kiezen hoor Lachen cap is sowieso altijd verplicht op wedstrijden (en als dat niet zo is, moet je nog zo slim zijn om er een op te zetten) en ik zou wel in wedstrijdtenue komen

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 13:13

het probleem is dus...ik heb geen wedstrijd tenue.....Misschien kan ik zelf even wat bij elkaar halen..Gelukkig heb ik ene licht grijze rijbroek..die kan er nog wel door als wit Lachen

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 21:08

Je kan ook misschien wel wat lenen. Of je rijdt gewoon in iets wat er netjes uitziet. wit truitje met een bodywarmer is vaak al wel netjes genoeg. Een cap moet je volgens mij zelf altijd dragen als je op een manege rijdt, zeker met een wedstrijd is een cap verplicht.