winstpunten niet geteld?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

stalleke

winstpunten niet geteld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 19:42

Nou ik heb in Novenber een wedstrijd gereden met 2 proeven, dus 2 beoordelingen, nou had ik bij beide proeven 2 wintspunten, we kregen een wit blaadje waar de proef op stond+punten en het rode blaadje van het coupon
nu stond op het witte blaadje wel mijn punten aantal maar op het rode niet, is dit erg? ik ben namelijk bang dat die 2 wps niet geteld worden?

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 20:00

Als onderaan gewoon het totaal van de punten staat worden ze wel geteld volgens mij. Ik heb het ook wel eens gehad.

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 20:07

nee, dat is niet zo het rode blaadje (je coupon) word naar de knhs op gestuurd en die houden je punten bij! dus je hebt een grote kans dat ze niet mee geteld worden....
iig gefeliciteerd met je winstpunten!

merelberfe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 20:27

steffie4ever schreef:
nee, dat is niet zo het rode blaadje (je coupon) word naar de knhs op gestuurd en die houden je punten bij! dus je hebt een grote kans dat ze niet mee geteld worden....
iig gefeliciteerd met je winstpunten!

Het rode blaadje krijg je altijd terug.
Het gele blaadje (de originele zeg maar) word naar het KNHS gestuurd. De blauwe blaadje is voor de vereniging waar het wedstrijd gehouden wordt- voor hun archief.

Chantal- je hoeft niet bezorgd te zijn, zolang ze de totaal aantal punten neer hebben gezet op de gele coupon (en dus doorgedrukt is op je rode), worden de punten gewoon geregistreerd. Dus je punten zijn gewoon bij de KNHS bekend.

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 21:16

Als er zo'n wit blad onderzit schrijven ze toch nooit alle cijfers over op de coupon die richting de KNHS gaat? Heb ik iig nog nooit gezien en mn winstpunten zijn (bijna Knipoog ) altijd doorgekomen.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 22:08

Ligt eraan of ze wel op de gele staan... als ze die eraf scheuren voor ze de punten erop zetten kan het zo zijn dat het niet op de rode staat, maar wel op de gele.

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 22:09

Het lijkt me dat de organiserende vereniging daar wel op let als ze coupons afscheuren en opsturen naar de knhs

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 23:55

Nou dit was niet boij mijn vereniging maar op het rode blaadje stond er dus niets en waarschijnlijk heb ik dus gewoon pech Scheve mond

merelberfe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 11:19

Chantal- hebben ze niet de totaal aantal punten overgeschreven op de rode blaadje? dat zou iig er wel op moeten staan. De punten staan idd gewoon op de protocol maar als het goed is staat er ook het totaal aantal punten op het rode blaadje. Anders even je stand nakijken op de KNHS website of bellen naar de vereniging waar de wedstrijd platsvond.

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 12:18

Ik heb dat ook een keer gehad.. Toen zijn wel gewoon mijn punten doorgekomen. Ze hadden waarschijnlijk het gele blaadje er toen al afgescheurt en daarna pas het aantal punten erop gezet ja dan staan je punten niet meer op de rode.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 13:34

Soms gebeurd het wel eens dat de punten niet genoteerd worden... Ik had dat laatst ook en zag het gelukkig nog op tijd, dat is een van de redenen dat ik altijd coupons na tel. Als de TS niet zeker weet of ze straks verwerkt worden kan ze het beste de witte coupon en de roze coupon kopieeren en opsturen naar de KNHS

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 13:56

kijk op internet bij de knhs je standen na
Je vult je combinatie nummer in en kan zo nakijken hoeveel punten je hebt
De punten moeten er bij zijn geteld want toevallig heb ik de punten van Denise nagekeken en de wedstrijd in veldhoven was verwerkt dus moet dat bij jou ook het geval zijn
Staat er nu een andere datum van verwerking dan de datum dat je in veldhoven gereden hebt en kloppen je punten niet moet je het protocol en je rode blaadje maar even aan mij geven dan zal ik het voor je regelen bij de knhs

Plucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 21:55

neej chantal, dat is helemaal niet erg, want die punten worden hoogstwaarschijnlijk gewoon meegerekend

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 01:15

Van de witte coupons gaat er helemaal niets naar de knhs he! Alleen de gele... Dus als het daar niet opgeschreven heb je een probleem..

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 01:33

ik heb dat ook een keer gehad, ze hebben toen de punten niet doorgegeven aan de KNHS, alleen een lege co¨pon opgestuurd. Ik heb toen mn protocol gefaxd en mn winstpunt is gewoon bijgeschreven. Ik heb het nu weer volgens mij, mn laatste wedstrijd is der een niet doorgekomen dnek ik. Ik wacht even af tot mn standen tot die datum zijn bijgwerkt en anders ga ik maar weer bellen naar de KNHS