Wat de jury na een bepaalde oefening deed zijn we nog niet achter maar ja.......................
Eerste proef was wel netjes, maar af en toe nog wat spanning in het begin, maar dat vloeide snel weer weg dus erg tevreden. Wat wel jammer was dat je bij G moest halthouden en groeten. Gaat net een oude vrouw 5 meter voor mij de trap op lopen. Ik moest voorwaarts in stap, maar mn pony vloog snel de andere kant op.
Nou, ja jammer dan. Het enigste waar we het niet mee eens waren is de jury. Wat die na oefening 13 heeft gedaan weten we ook niet.
Oefening 1 t/m 13 varieerde van een 4 tot een 7. Geen probleem, maar na oefening 13 had ik alleen nog maar 6-en.
En als laaste cijfer een 8 voor de verzorging. Dus dat was erg raar terwijl de laatste dingen echt niet allemaal voor een 6 gingen maar ook voor een 7 of een 5. Maar ja pech gehad. Ik had nog wel 156 en een 4de prijs!!!
De tweede proef, ging stukken beter, hij liep netjes en geen schrikreacties.
Dus ik was erg tevreden. Middengalop kon nog wel wat beter. Wat matig was dat.
Voordat je de ring uitkwam kreeg je je punten al!!! Dus niet lang wachten. Ik had 166!!! Uiteindelijk was dat goed voor de 1ste plaats!!! Dus met een zak wortels voor de 1ste plaats en 2 geldprijzen gingen wij weer tevreden naar huis.
haha ma iig gefeliciteerd! ga je nog naar marienheem dit weekend(springen)?

daar kan er geen discussie zijn