verslag van mijn eerste uitgereden proef

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Coot

verslag van mijn eerste uitgereden proef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 16:56

Nou ik was vandaag superblij. Want ik had voor het eerst mijn proef uitgereden!!! Ik heb hiervoor ook 2 wedstrijden gehad. En de eerste wedstrijd bleven we stil staan tussen A en K want mevrouw wou liever bij de andere pony's zijn, en ik had nog niet van aanpakken gehoord Clown
Mijn 2e wedstrijd ging best lekker alleen aangezien mijn pony geen hoefijzers heeft en dus ook geen kalkoenen onderhad, gleden we uit. Ik last van mn voet en pony wou niet opstaan (pas na 5 minuten) Maar vandaag heb ik dan toch echt mijn proef uitgereden. O ik ben zo blij. Mijn pony is wel even geschrokken van het ijs dat naar beneden gleed dus de oefening die het mooiste zou moeten gaan (middendraf) kon ik op dat moment niet laten zien. Verder vond ze iets tussen C en H 'eng' waarschijnlijk dat ene zandkorreltje ofzo Clown maar daar trapte ik niet in en na een aantal tikken op haar kont gingen we er dan eindelijk langs (het volgende rondje gebeurde precies hetzelfde) Maar ondanks dat had ik 156 punten en een goed gevoel, want verder liep ze heerlijk ontspannen. Mijn vader had het opgenomen en toen ik het bekeek zag het er netter uit als verwacht. Dat maakte mij nog heel veel blijer. Er waren een paar minpuntjes maar daar word aan gewerkt.
Het was een onderlinge wedstrijd, maar ze werden wel officieel beoordeeld. (Bproef)
Maarja, sorry voor het lange verhaal maar ik ben zoo trots op mijn pony (en ook een beetje op mezelf Schijnheilig ) Morgen heb ik een springwedstrijd. Voor het eerst een B parcoursje. Ik hoop dat het goed gaat Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 17:00

Gefeliciteerd met je punten. Maar hoe komt het eigenlijk dat er vandaag en gisteren allemaal wedstrijden zijn, doordeweeks? Het zijn in feite toch normale werkdagen, ook al is het tussen kerst en ON

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 17:02

@Scum: ik heb morgen ook wedstrijd, het zal wel met de vakantie te maken hebben.

Maar, gefeliciteerd met je punten!!!

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 17:03

bij ons was het vandaag voor de pony's dat zijn dus mensen onder de 18 en weinig die werken. En het is onderling. Gisteravond was voor de paarden. Maar ja eigenlijk weet ik het ook niet Clown
Toch bedankt voor je reactie.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 17:09

Snap ik, maar die mensen onder de 18 mogen zelf nog niet autorijden....

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 11:42

Hmmm.. daar heb je een punt. Misschien kunnen ze met iemand mee rijden die niet hoeven te werken. Mijn ouders moeten ook werken, en die droppen me gewoon op de manege. (nou zijn dat ook onderlinge wedstrijdjes maar toch)