Kan dit kloppen? (Selecties)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Remember

Kan dit kloppen? (Selecties)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 12:51

Ik heb op dit moment 2 selecties achter de rug (niet persé met het doel om kamp. te gaan starten, maar ze waren lekker in de buurt Haha! ). Ging eigenlijk wel goed, 2x 2e. Naar mijn weten (oftewel: volgens de kringkalender) zijn er tot nu toe 3 v/d 5 selecties geweest, waarvan ik er bij de eerste niet bij was. Toch wel nieuwsgierig naar de tussenstand Knipoog kwam ik bij de volgende link:

Tussenstand

Ik rijd in het L1 mee. We hebben daar Linda v/d W, Mirjam H en Mirjam v D (ik).

Nu was ik even aan het terugdenken, vorige week zaterdag was Linda v/d W 1e (10pnt), ik 2e (6pnt) en Mirjam H 3e (5pnt).
11 dec was ik 2e (6pnt) en deden hun allebei niet mee.
Week daarvoor was de 1e sel. waarbij ik niet mee reed, maar hun dus blijkbaar allebei wel. Daar komen dan 1x 10pnt en 1x 6pnt vandaan.

Hoe komen ze in de tussenstand dan aan 4x een 2e plaats Verward ??? Of er moet toch nog eerder een selectiewedstrijd zijn geweest die niet op de kalender stond, of er zijn 2 proeven gereden en die telden allebei voor selectie (wat me sterk lijkt, want weet niet eens of dat mag?) of er is een foutje gemaakt? Of ik ben in de war Scheve mond ...

Ik heb geen zin om met L2 starten te wachten tot na de kampioenschappen (zoveel doet het me nou ook weer niet, en wil graag het L2 in voor het veulen komt), zit nu op de 7wp, dus het zou precies uit kunnen komen (nog 1sel en nog 1 keertje 'gewoon' starten of evt. het kamp.). Maar goed, of het nou mijn bedoeling zou zijn om voor het kampioenschap te gaan of niet, ik wil wel dat de tussenstand klopt Haha!

Enne, een mailtje is al onderweg, maar dat duurt vaak wel even Knipoog

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 13:14

Maar hoeveel selecties zijn er in totaal? Want de beste zoveel proeven tellen mee en niet allemaal

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 13:21

Volgens de kalender 5, en de 3 beste proeven tellen mee. Dus tot nu toe telt alles nog gewoon mee, omdat er pas 3 gereden zijn. Daarom vind ik het zo raar: 3 selecties en 4 keer een 2e plaats???