starttijden Kerstspringen Alverna gezocht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

risthia

starttijden Kerstspringen Alverna gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 10:51

Weet iemand waar de startlijsten van Alverna (manege st Frans) te vinden zijn. Het gaat om springen (paarden) op 26/27/28 december..... op startlijsten.nl kan ik niets vinden en het wordt nu toch wel kort dag......

Als iemand wat weet hoor ik dat graag,

alvast bedankt

[Edit Karin] titel beter leesbaar gemaakt

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 14:22

risthia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 14:41

Nee, is een heel groot concours, waar normaal gesproken ook veel ruiters starten die landelijk rijden. Op die link van jou zie ik kalenders maar geen startlijsten ?? Weet helemaal niemand hier waar dat te vinden is anders ga ik het secretariaat maar bellen.....

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:04

De tijden waarop de rubrieken zijn, zijn al bekend, en ik verwacht dat het per aanmelding gaat, dus dat je je op moet geven bij de ringmeester. Dan kun je in overleg met hem de starttijd bepalen.

risthia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 17:10

Normaal hebben ze toch altijd wel deelnemerslijsten op het internet staan.....? Ik vind het eigenlijk maar vaag, op het vraagprogramma stond ook niets over starttijden. Maar weet jij de tijdsindeling of kan ik die ergens vinden..... alvast bedankt voor je info

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 16:58

Ik ben ook wel benieuwd, ze komen op startlijsten.nl
Een paardje die ik in het Z rijd, springt ook mee, ik ga wel (een paar dagen) kijken.