Ik kon hem netjes nageeflijk rijden en hij was redelijk voorwaarts.
Toen de proef; ook dat begon leuk want we kwamen heel netjes binnen en ik had meteen zoiets van jaaah dit kon wel weer eens een wptje worden! We hadden dan ook een 7 op het binnenkomen waar we anders altijd best bij slingeren.
De rest ging ook fijn maarrr toen kwam het wijken voor het rechterbeen en ik weet niet hoe ik erbij kwam maar IK LIET PJELK DE VERKEERDE KANT UIT WIJKEN

Zucht, ik dus bij C maar een linksomkeert gereden om weer de goede kant uit te gaan en toen de proef hervat. Helaas was ik bij een paar punten mijn concentratie behoorlijk kwijt omdat ik zo baalde van het wijken. Daarna mezelf bijeen geraapt en maar weer doorgereden

.
De uitslag bleek met 153 nog mee te vallen maar ik baalde wel omdat ik een 2 op het wijken had en ik wanneer het een 5 was, een winstpunt gereden had. Bovendien had ik dan in de prijzen gereden..

Maar goed, uiteindelijk was ik wel blij want Pjelk had goed zijn best gedaan en ik had buiten mijn dom stuurgedrag om, best lekker gereden.
Ik heb dus wel weer hoop voor de volgende wedstrijd (over drie weken).
Hebben jullie ook wel eens zo`n blunder gemaakt in een proef en wat doe je dan? Moet je het onderdeel opnieuw rijden of hervat je de proef gewoon?