Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Renske20 schreef:ff een vraagje ant t is niet helemaal duidelijk...jullie club schrijft een blauw dekje voor? dan mag je er gewoon mee starten en mag een jury er ook niets van zeggen
buiten t clubtenue om, zou je in t wit/creme/geel mogen starten dacht ik, grijs zie ik trouwens ook geregeld, op een helemala witte schimmel bijvoorbeeld
Renske20 schreef:buiten t clubtenue om, zou je in t wit/creme/geel mogen starten dacht ik, grijs zie ik trouwens ook geregeld, op een helemala witte schimmel bijvoorbeeld
Prisca schreef:Officieeeeel moet je in clubtenue starten. Maar ja wie doet dat nog.
Met dressuur mag alleen blauw en zwart. Grijs MAG NIET volgens de regels van het KNHS.
Prisca schreef:Officieeeeel moet je in clubtenue starten. Maar ja wie doet dat nog.
Met dressuur mag alleen blauw en zwart. Grijs MAG NIET volgens de regels van het KNHS.
Rachel_T schreef:als ik het goed heb..
verder mag je alleen starten in wit/craem kleurig dekje
en niet zomaar een kleur.
miesie schreef:Je hebt het niet goed....
Je mag met elke kleur dek en handschoenen starten die je wilt, je moet alleen donkerblauw of zwarte laarzen, cap, jasje!
Zie 2e link onderschrift, ik start altijd in het donkerblauw met mijn schimmel!