Jury's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Monieck

Jury's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 17:36

hoi allemaal!
waarom doen jullie nou allemaal zo negatief over jury's?
Nou moet ik zeggen dat ik er zelf ook wel eens last van heb, maar niet alle jury's zijn zo, en zij doen toch ook hun best Verward
Als zij jouw de eerste prijs geven vinden de anderen de jury weer stom Scheve mond . Ik ken genoeg jury's die heel aardig zijn! dus ik vind dat jullie er niet zo negatief over hoeven te doen?
wat vinden jullie?

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 17:38

Natuurlijk doen jury ook hun best! Ik vind het alleen jammer dat ik het soms helemaal niet eens ben met een jury, en dan met een rotgevoel naar huis moet.. Het is jammer dat niet elke jury ongeveer hetzelfde jureert (soms ook wel weer goed) en dat er zoveel verschil kan zitten tussen een aantal jury's. Vooral als het om selectiewedstrijden gaat waar het om één bepaalde proef gaat. Maar als je echt goed rijdt, zal je bij elke jury wel ergens bovenaan staan!

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 18:24

Ik heb zelf helemaal geen problemen met jury's!
Als je gewoon een nette proef rijdt dan krijg je daar echt wel punten voor. Als je geen winstpunt haalt zal het wel aan jezelf liggen. Ik heb wel zoiets van dat bv. op een wedstrijd B en Z is dat de B ruiters echt extreem laag krijgen vergeleken met de Z. Tot logisch dat een Z pony/paard beter loopt dan een B. Verder heb ik er geen problemen mee.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 18:24

Ik ben het ook niet altijd eens, soms kloppen punten ook echt gewoon niet.. Maar aan de andere kant, ik heb ook wel paar keer wp gehaald terwijl dat voor mijn idee echt niet zou moeten, dus dat compenseert elkaar weer Knipoog. En er zijn zat jury's die goed jureren, dussssss

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 19:53

Soms hou ik egt van de jury, als ik 3 winstpunten krijg, hihi. Maar even serieus, soms kloppen je punten gewoon echt niet en heeft de jury gewoon zitten slapen. Of je ZIET dat de jruy tijdens n onderdeel niet kijkt en dan krijg je toch nog n 5, en dan ben ik wel negatief over n jury

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 21:06

Natuurlijk is het af en toe wel eens frustrerend, maar dressuur is en blijft een jurysport en als je daar niet tegen kunt moet je gaan springen.