supermooie afsluiter!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie15

supermooie afsluiter!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 20:28

Ik had vandaag voor t laatst wedstrijd met Rozemarein, naja voor t laatst dat is nog niet zeker, maar voorlopig voor het komende half jaar in ieder geval wel, in verband met het veulen. Ze liep al n maand de k*tten omdat ze last had van haar buik denk ik, dus ik heel rustig aan gedaan en even werd het wat beter. Maar afgelopen week was het echt heel erg, schudden met haar hoofd enzo. Dus ik verwachtte al helemaal niks van mn wedstrijd, zeker omdat het een selectie was en er 24 op de startlijst stonden. Ik had mn proefjes ook niet geoefend, maar die had ik al zat op wedstrijden gereden. Ik ging er vandaag op en in het begin was ze nogal gespannen en liep ze te dribbelen terwijl ik gewoon aan het instappen was, toen ik ging aandraven liep ze heel gespannen, maar ze schudde niet met haar hoofd, dus daar was ik al wel heel blij mee. Ze ging steeds fijner lopen en mn 1e proef ging echt superfijn, ik had echt zoiets van yes, echt super, ze had me niet in de steek gelaten. Toen duurde het 3 kwartier voordat ik weer moest starten, want de wc's moesten ook doorgespoeld worden, want die waren verstopt of zoiets. Toen de degene voor mij de ring in moest, heb ik haar weer opgepakt en beginnen met rijden, ze liep nog steeds lekker, had nog helemaal niet geschud met haar hoofd, de rechterbuiging ging weer beter(wilde ze in de 1e proef niet doen,ik denk dat het veulen daar ligt want die kant wil ze de hele tijd niet opbuigen) 2e proef ging ook heel lekker en ik was echt superblij. Voor mezelf had ik het goed afgesloten. Toen wachten op de prijsuitreiking, daar was ik echt zenuwachtig voor(ik ben echt nooit zenuwachtig en nu was ik zenuwachtig voor de prijsuitreiking Verward ) er waren 3 eervolle vermeldingen en 3 prijzen, belde mn moeder nog toen ze met de eervolle vermeldingen bezig waren, is de prijstuitreiking al geweest vraagt ze, ik zeg nou daar zijn ze net mee bezig en toen zeiden ze net 2e is geworden: Melanie Spitzers met Rijnzathe's Rozemarein. Ik was echt blij en in mn andere proef was ik 1e. Allebei met 166 punten!

Ik heb Rozemarein een half jaar uitgebracht, ben meteen in t M1 begonnen en ik heb een superjaar(reservekringkampioen, 5e op utrechtse kampioenschappen, hippiade gereden) ook super afgesloten!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 20:55

Gefeliciteerd!!! Idd een mooi afsluiter.

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 15:03

Echt super. Het veulen is nog niet geboren af het wint al Lachen!!!!

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 15:03

Echt super. Het veulen is nog niet geboren af het wint al Lachen!!!!

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 16:09

ja zeker een mooie afsluiter,,!
egt geweldig voor je,,!
gefeliciteerd!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 16:12

Super joh, zeker mooie afsluiter Lachen !! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 18:39

Gefeliciteerd!
Een mooie afsluiter!