erg de zenuwen voor morgen.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

judithh

erg de zenuwen voor morgen.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-04 22:06

morgen heeft mijn dochter haar allereerste wedstrijd, het is wel onderling, maar toch...ik ben geloof ik nog nooit zo zenuwachtig geweest, ben zo benieuwd hoe ze het eraf brengt, ze rijd een peuterproef, op zich stelt het natuurlijk niet zo heel veel voor maar ik vind het erg spannend, ik hoop in ieder geval dat haar shetlandertje zich voorbeeldig gedraagt, ze is superbraaf, heeft totaal geen streken, maar morgen zit ze alleen in de bak en dat is weer andere koek!

zelf is ze ook erg nerveus, het is net of ik al de hele dag een ADHD kind om mij heen heb..haha, ze is ook bijna heel de middag bezig geweest met haar figuurtjes uit te tekenen op papier, ze ging zelfs met haar playmobile paarden haar proef oefenen!

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 22:12

oh wat lief ! Wens haar heel veel succes
en laat ons weten hoe het verlopen is ! Trek maar lekker veel foto's is leuk voor later Knipoog
Mama en dochter even zenuwachtig Lachen en mama waarschijnlijk nog iets meer Knipoog

J0sef1entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 00:12

Grappig ja, toen mijn dochter haar eerste Bixie wedstrijdje ging rijden stond ik haar met kompleet gierende hartkleppen voor te lezen. Ik denk dat ik nog nerveuzer was dan zij!
Nu heeft ze afgelopen weekend op de ponyclub samen met een vriendinnetje (allebei 9) een pas de deux gereden, helemaal uit het hoofd! En ik stond aan de kant en probeerde haar door de proef heen te DENKEN. De vader van het vriendinnetje stond naast me en vroeg aan het eind van de proef (het ging echt geweldig) waarom ik zo stom stond te grijnzen; ik heb hem gevraagd naar zichzelf te kijken. We stonden daar allebei met een gigagrijns trots te wezen. Ze zijn trouwens 1e geworden en dat hadden ze verdiend ook, ze hadden er echt keihard aan gewerkt.Knipoog

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 00:14

Wat leuk zeg!! Het gaat vast helemaal goed komen!

Ik heb zelf weer dit jaar in augustus een wedstrijd georganiseert, er deden 43 combinaties mee en de jongsten waren 6 jaar oud. Geweldig om te zien, niet alleen de kids waren zenuwachtig maar de ouders ook al deden ze hun best om dat niet te laten blijken Haha!

Heel veel succes en vooral veel plezier morgen!

J0sef1entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 18:02

Ben benieuwd hoe het gegaan is Judith? Hrbrrn jullie het overleefd?
(en hoe is het met je hartkleppen?)

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 21:10

Aah, echt heel lief! Ze heeft zich in ieder geval wel super voorbereid! Knipoog

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 23:24

we hebben het achter de rug...en ze was eerste bij de kleuters!!, het was zo vreselijk leuk, en aandoenelijk ik kreeg tranen in mijn ogen toen ze werd geroepen om haar prijs te halen..
kleine meid is pas 4 jaar oud en dan op een shetlander die eigenlijk liever lui dan moe is, ik was vreselijk trots!

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 23:47

Proficiat OK dan! heeft ze goed gedaan.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 23:51

ik ben ook zenuwwachtig!!! voor het eerst ook mijn wedstrijd Tong uitsteken (F4 Tong uitsteken )

nou en ik weet hoe zenuwwachtig je dochter is Tong uitsteken

(leest net dat ze al is geweest)
gefeliciteerd!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 11:28

Gefeliciteerd!!!