wat ben jij al eens vergeten op concours?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

wat ben jij al eens vergeten op concours?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-04 15:08

Ik ben al eens ooit de singel vergeten (die had ik de avond ervoor uitgewassen en natuurlijk niet meer aan het zadel vastgemaakt). Gelukkig kon ik toen nog terug naar huis rijden omdat het niet zo ver weg was.
Verder ook al eens mijn witte rijbroek, dus toen moest ik die van mijn vriend aan.
En ook al eens de schroeven, maar die kon ik gelukkig van iemand anders lenen toen.

En jullie?

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 15:11

ik me zweep..toen hebben we een dressuurzweep die daar lag door de midden gebroken

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 15:11

Weet je wat ik altijd vergeet? De Laarzenknecht!! het is dan wel geen ramp ofzo, maar zonder dat ding krijg ik mijn laarzen never nooit uit. En om de hele tijd in rijlaarzen rond te lopen vind ik ook niet prettig.
Maar verder vergeet ik niet echt wat.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 15:12

Ik vergeet in het begin van het outdoor seizoen vaak mijn stiften mee te nemen... gelukkig kun je die vaak wel kopen op wedstrijd!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 15:12

Ik ook n keer mn singel, had m ook gewassen en toen op de verwarming in de keuken gelegd, en daar kom je niet meer langs als je naar buiten gaat, dus toen had k n singel van daar geleend. En een keer mn plastron, toen deed ik die van mn zusje om en afgelopen zondag was ik bijna mn jasje vergeten, net op t laatste moment zegt iemand tegen me, waar is je jasje? En bedankt! anders was k m egt vergeten!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 15:20

Hmm, ik vergeet eigenlijk nooit wat....

*lang denken*

Ow ja, ik ben een keer vergeten een nieuw sporen-bandje mee te nemen, waardoor ik de oude met een veiligheidsspeld heb vastgezet Clown

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 15:59

Zoveel Bloos

Ik heb wel eens mijn zadel op een wedstrijd laten liggen. Ik had al gereden, alleen na het afzadelen mijn zadel niet in de auto gelegd.. Rolleyes We zijn maar weer even teruggereden dus, en hij lag nog binnen Bloos

Ben verder wel eens vergeten:
-Sporen
-Singel
-Laarzenknecht
-Schoenen (wel laarzenknecht meegenomen, maar geen schoenen om aan te trekken Haha!)
-Startkaart
-kinkettinkje van van stang

En ongetwijfeld nog veel meer dingen waar ik nu niet op kan komen *LOL*
Laatst bijgewerkt door Bettine op 17-12-04 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 16:25

Hoe vaak mensen niet hun peesbeschermers of zweep vergeten!
niet te geloven..ik ben zelf *gelukkig* nog nooit iets vergeten op wedstrijd, heb ook een erg handig checklist en neem gewoon niet teveel mee.
weleens dingen uitgeleend aan mensen die wel wat vergeten waren, zoals singel, rijjasje en stiften...

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 16:30

Hihi, ik ben van de zomer een keer mijn hoofdstel vergeten Haha! Was te ver / te laat om terug te rijden. Dus toen heb ik een nieuwe gekregen van de eigenaar van het paard waar ik mee rijd Haha!

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 16:34

M`n Hoofdstel...

OOO die valt nooit zo op in stal en laat ik hem hangen

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 16:53

Nog nooit wat (klopt het even af Haha! ), niet voor de wedstrijd en niet na de wedstrijd. En ben dr blij om ook, want ik zou daar echt niet tegen kunnen Schijnheilig

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 16:59

Ik ben wel eens mijn shabrack vergeten, heb toen gewoon zonder gereden en deed net of het zo hoorde *LOL*
Mijn cap ben ik ook wel eens vergeten, die kon ik gelukkig lenen van een ander.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 17:02

Mn singel en het was niet vlakbij zodat we nog even terug konden, toen heb ik hem maar van een clubgenootje geleend!

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 17:17

Ik ben zelf eigelijk nog nooit wat vergeten...
Maar een kennis van mij heeft het paard per ongeluk een x thuis laten staan... Ze was zooo druk met alles in de auto doen enz.. Dat zo zo vergeten was dat het paard meenemen ook wel handig is.. Tong uitsteken Schijnheilig Bloos!

Leone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 17:25

pfff zoveel
hoofdstel
singel
sporen
kalkoenen
zweep

Gelukkig niet allemaal tegelijk....

heb nu standaard een tweede singel in de auto die vergat ik het meest, heb er pas nog een vriendin mee uit de brand geholpen

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 17:26

Ik geloof niet dat ik zelf ooit grote dingen vergeten ben maar ik kan me nog herinneren dat (jaren geleden) we een keer op concours aan het uitladen waren en ik iemand hoorde mopperen dat hij zijn zadel vergeten was waarop die ander zei: "Dan kan je misschien samen doen met die meneer daar want die is z'n paard vergeten!" Haha! Serieus, het bleek dat vader en zoon op concours gingen en van elkaar dachten dat de ander het paard had ingeladen. Pas toen de klep open ging, kwamen ze erachter dat er een misverstandje was geweest.... *LOL* Het was natuurlijk wel sneu maar ik moest toch wel erg lachen Lachen

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 17:29

ik een singel en laarzen, was gelukkig in de buurt

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 17:34

tijdens een SGW wedstijd ben ik een keer mijn laarzen vergeten!!.. dat was echt niet leuk!..
ik heb van een meisje laarzen kunnen lenen (ik heb maar 35/36 dus niet makkelijk om laarzen te vinden ) zij had maat 34 Lachen... maar het ging net..
Ik snap niet hoe ik dit ooit vergeten ben:S

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 17:35

Martie schreef:
Ik geloof niet dat ik zelf ooit grote dingen vergeten ben maar ik kan me nog herinneren dat (jaren geleden) we een keer op concours aan het uitladen waren en ik iemand hoorde mopperen dat hij zijn zadel vergeten was waarop die ander zei: "Dan kan je misschien samen doen met die meneer daar want die is z'n paard vergeten!" Haha! Serieus, het bleek dat vader en zoon op concours gingen en van elkaar dachten dat de ander het paard had ingeladen. Pas toen de klep open ging, kwamen ze erachter dat er een misverstandje was geweest.... *LOL* Het was natuurlijk wel sneu maar ik moest toch wel erg lachen Lachen

hah.. dit heb ik ook een keer meegemaakt , maar niet tijdens wedstrijd gelukkig...
Dan voel je je .......

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 17:36

Ik heb wel eens mijn zweep vergeten! Ik hoefde hem eigenlijk nooit te gebruiken bij dat paard maar net die keer begon ze te klieren. Zogenaamd ergens niet langs durven! Tussen de proeven ( je kon twee proeven rijden) heeft mijn moeder ergens op de grond een zweep gevonden. De tweede proef ging een stuk beter. Ik hoefde haar maar een tik te geven. Niks meer gedaan!!

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 17:45

Ik heb het een keer gehad dat ik met mijn vriendin mee reed en mijn man zou met Mike en trailer komen, eerst nog even geholpen met inladen. Wij kwamen aan op het wedstrijdterrein alvast betaald en het wachten was op mijn man met paard.................Na lang wachten besloot ik maar even te bellen waar hij nou bleef. Stond hij bij een andere manege, hij vond het al zo stil daar Haha! Haha!

Verder heb ik al een keer het hoofdstel van Rebbel meegenomen terwijl ik Mike bij had Blond

Startkaart, hoedje , boekje , wit dekje, kalkoenen, singel, geld ook allemaal een keer gebeurt Bloos

Mijn bandages heb ik wel eens laten liggen op het wedstrijd terrein( lekker buiten in de regen) maar die lagen er de volgende dag nog!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 18:16

Tot nu toe alleen m'n proevenboekje.

AltijdLente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 18:20

Ik heb een keer gehad dat ik alles klaar had, paard in de trailer, spullen in de auto en dat we wegreden en k mn hoofdstel vergeten was Clown
gelukkig waren we nog in de buurt en kon k m nog net gaan halen Lachen

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 18:26

chantal_cs schreef:
Ik vergeet in het begin van het outdoor seizoen vaak mijn stiften mee te nemen... gelukkig kun je die vaak wel kopen op wedstrijd!

Wordt na een tijdje wel duur Haha!
Lenen is ook een oplossing

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 18:26

Scum schreef:
Ik ben al eens ooit de singel vergeten (die had ik de avond ervoor uitgewassen en natuurlijk niet meer aan het zadel vastgemaakt). ?

Haha! idem ik!! toen heb ik bij de manege een oude smerige bruine singel met veroeste gespen en modder eraan van een manegezadel geleend.

Ook een keer mijn rijlaarzen, sindsdien trek ik ze thuis al aan.

En een keer mijn hoedje Slim