xxxx Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xxxx
ik mis je eerste zoveel bladzijde hij begint nu bij L1 proef 14
en ik ga in juni naar frankrijk verhuizen, dus ik ga ook geen nieuwe meer kopen!!
enne ik zal morgen als ik terug ben gelijk ff mijn verhaal schrijven, ik rij thuis mijn paard altijd wat lager, omdat ze op wedstrijden dan toch dr hoofd/hals iets meer omhoog brengt..... enne bedankt voor de reacties!!
peeky schreef:Tsja, daar krijgen wij dus problemen. De natuurlijk hoofd-halshouding van mijn paard laat niet echt veel oprichting toeMaar ja, eerst maar eens de LII door en dan kijken hoe het ons in de M vergaat voordat ik vooraf al begin te klagen
peeky schreef:Laat ik daar nu net rijdenAch ik denk wel dat we de M overleven hoor, eerst maar eens de LII uitrijden en Jildau M klaar stomen, starten in de M en dan pas oordelen

) en met veel bravoure de proef door gespetterd. Silly trok haar rug gruwelijk weg en brak achter geheel af, maar de voorkant was erg apart. Er was geen fatsoenlijke bocht meer mee te rijden, 175 punten.