Eerst ben ik eindelijk eens in de prijzen gevallen met dressuur: 166, 1 ste prijs en vandaag ben ik FOUTLOOS de springring rond gegaan!!!! Toppie, ik ben zo blij!!! Ik had de tranen in mijn ogen toen ik hoorde dat ik foutloos was!
Ben al eeuwenlang aan het hopen op een winspunt in het springen, ik werd telkens uitgebeld omdat mijn paard weigerde, of we namen alle balken mee, en vandaag heb ik er zelfs 2 binnen gehaald in Kampen! Helaas ben ik niet verder gegaan voor de Zilveren UI (traditionele wedstrijd in Kampen) dan moest je ook Progressief rijden. Maar nadat mijn paard al dik 4 uur op de trailer stond en dan nog eens dikke 3 uur moest wachten ben ik maar huiswaards gekeerd toen. We hebben het eindelijk geflikt met z'n twee dus dan maar geen 2 de parcour. Toch wel een verstandig besluit of niet??
Soph12
Geplaatst: 16-12-04 23:23
gefeliciteerd super, dat je niet bent gegaan weet je iig zeker dat je met een super gevoel terug gaat. Had je nog prijs?
Hillebill
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-04 16:14
Nee, helaas geen prijs. ik had maar 43 stijlpunten. Ik had mijn paard ook niet ingevlochten ofzo omdat ik toch nooit verder kwam dan de eerst of tweede sprong.
Eerst maar eens rond zien te komen daarna ga ik wel een keer vlechten voor de stijl.