Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gomir schreef:Dat zie ik nog niet helemaal zitten met OtDit weekend voor het eerst in twee maanden weer weg, dan vind ik de 9de alweer M wel erg snel...
Als het L op zaterdag laat genoeg begint doe ik wel mee, anders is het jammerDan start ik wsl Ot in Blokker L HC en rij ik Cheeka wel een andere keer(ze kunnen niet samen op de kar en om nou twee keer op één dag naar Blokker te rijden is me ook te gek...)
Dan wordt het hopen dat Heilo doorgaat de 30ste, kan Cheeka daar misschien mee naartoe
Mylo, je hebt dat ding om aan te trekken hoor(moet je mij nou horen
) Ik wist natuurlijk allang dat je een ander paard hebt
![]()
(maar degene die mij toen ging uitleggen wie er bij de naam Mylo hoorde gebruikte die bodyprotector bij de uitleg, je blijft dus bij mij nog heel lang dat meisje met die bodyprotector)
mylo schreef:Hallo Allemaal!!
Ik sta wel ingeschreven in Blokker voor aanstaande zondag. Moet wel al heel vroeg aanwezig zijn want het parcours lopen is waarschijnlijk al om 8.45 en misschien nog wel eerder omdat ze zoveel inschrijvingen hebben voor de hele dag!!!
Succes verder allemaal!!