Wedstrijden in Oudewater

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Leone

Wedstrijden in Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 15:11

Hallo allemaal,

Ik ben nog naarstig op zoek naar wat wedstrijden voor januari enz, ik weet het beetje laat maar de planning is even wat gewijzigt. Nu kwam ik een wedstrijd in oudewater tegen weet iemand van welke vereniging die is en of dat een leuke plaats is om te starten?

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 15:20

Deze vereniging heet De Hollandse IJsselruiters in Oudewater. Hun wedstrijden zijn altijd een maand of twee voor de bereffende wedstrijd al vol. Het is een leuke maar kijkerige binnenbak. Bloos! Je moet wel buiten losrijden. Wel een beetje ver vanuit Soest denk ik, maar verder is het een goede plaats om te starten. Pling

Leone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 15:25

mijn paard staat in maartendijk, het is denk ik zo'n drie kwartier met de trailer dus te doen met de trailer. alleen vind ik het dan idd wel fijn om te weten wat andere van die wedstrijd vinden...
Ik ga toch maar eens een poging wagen met bellen je weet maar nooit, ik hoef maar 1 plekje

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 16:38

Leone schreef:
mijn paard staat in maartendijk, het is denk ik zo'n drie kwartier met de trailer dus te doen met de trailer. alleen vind ik het dan idd wel fijn om te weten wat andere van die wedstrijd vinden...
Ik ga toch maar eens een poging wagen met bellen je weet maar nooit, ik hoef maar 1 plekje

Welke klasse? Verward Kijk in P&S voor het telefoonnummer en vraag naar Thessel, zij is van het secretariaat, succes............ OK dan!

Leone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 16:48

Eusebio schreef:
Welke klasse? Verward Kijk in P&S voor het telefoonnummer en vraag naar Thessel, zij is van het secretariaat, succes............ OK dan!

Klasse B paarden (van waar de verwarde smily....)
Ik ga vanavond bellen

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 18:51

Ik start er altijd graag. Ik vind het wel meevallen met de kijkerige binnenbak. Site is ww.hyr.nl

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 18:52

Meestal hebben ze nog wel plek daar hoor, ik kon er altijd zo terecht

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 10:35

Ik start er ook bijna elke wedstrijd en vind het er erg prettig rijden!
Ben het niet helemaal met Eusebio eens ik vind het niet echt een kijkerige bak.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 11:37

Leuk gezellig en goeie bak om in te rijden! Ik vind de binnenbak ook niet echt kijkerig, het enige puntje van aandacht is dan de automatische deur (lag er de eerste keer zowat naast!) maar ja daar wennen ze wel aan!

Leone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 12:00

ik heb een mailtje gestuurd om me op te geven voor jan feb en maart, ik ben benieuwd......

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 13:33

LadyLuna schreef:
Ik start er ook bijna elke wedstrijd en vind het er erg prettig rijden!
Ben het niet helemaal met Eusebio eens ik vind het niet echt een kijkerige bak.

Oke, niet mee eens dat kan, maar het is dan zeker altijd als wij een proef moet rijden. Er komen mensen en dan vooral kinderen van de trap afdenderen, of ze rennen naar buiten of binnen. Boos! Dit is voor mijn bloedtypje niet altijd even fijn. En inderdaad de automatische deur, oeps even vergeten. Bloos Bloos!

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 16:21

Ik vind het een heerlijke binnenbak! Mijn paard is in elke vreemde (binnen)bak wel kijkerig. Nu ben ik geen topruiter (integendeel) maar ik heb in Oudewater geen slechte ervaringen. Die automatische deur is 1 keer en dan is het al minder eng... Valt allemaal best mee. Hele fijne buitenbak om in te rijden!!

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 16:52

heerlijk rijden daaar! Haha!
ik hou er alleen niet zo van dat ze altijd de prijsuitreikingen bij elkaar doen.
soms moet je eeuwen wachten daarop.
en dan doen ze ook nog de L1 en de L2 bijvoorbeeld bij elkaar.

MvdB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 19:11

Ik heb er vorig jaar een keer gestart en het is niet om de hoek, maar vond het fijn starten en zou er zo weer heen gaan!!!
Ik vond het een heel fijne bak om te rijden, die van mij let nl ook overal op. Het scheelde ook wel dat er tijdens mijn proef niemand van de trap af sjeesde. Als dat net tijdens jouw proef gebeurt kan dat de boel aardig verstoren Boos! .
En tja die deur.......... Bloos!