Vandaag dus ingeschreven voor een wedstrijd in Balkbrug, ik kon twee proefjes rijden. de inrijbak lag naast de wedstrijdbak, om precies te zijn recht daar achter. Het was gewoon een bak die in tweeen was gedeelt. Inrij gedeelte was ong. 20-30. En dat is aardig krap als je tussen allemaal van die grote friezen moet rijden

Tweede proef hadden we niet zo'n zin meer, ook ik kom nog wat conditie tekort

Toen wachtten op de coupons. Dat duurde dus nog dik een uur, en toen deden ze direct de prijsuitreiking. Tot mijn grote verbazing bleek ik eerste te zijn met 167 punten in de eerste proef (7 punten meer dan de nummer 2). In de tweede proef had ik 148. Ik vond dat wel wat aan de lage kant, maar bij alle onvoldoendes stond commentaar waar ik me ook wel in kon vinden. En als we niet volop rijden krijgen we natuurlijk ook maar weinig compensatiepunten.
Leukste was het commentaar bij de eerste proef: een 8 op het gereden zijn in het algemeen (7 bij de tweede) en de opmerking dat het een 'eerlijk gereden proef' was. Al met al een geslaagd dagje en we gaan nu hard trainen om de puntjes op de i te krijgen.