Fedde gevallen tijdens wedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gabyfedde

Fedde gevallen tijdens wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 22:23

Dit was dus onze meest dramatische wedstrijd ooit. Het was ook al jaren geleden dat ik er vanaf gevallen was, maar tijdens een wedstrijd vond ik het niet zo nodig

Fedde gleed tijdens het losrijden in de galop al een keer bijna onderuit, toen had ik het idee dat hij gewoon zn benen niet optilde. In de proef ging het dus echt fout, hij gleed in de galop onderuit (in een hoek). Ik had niets en Fedde ook niet, dus ik ben weer opgestapt en verder gereden. (het was één van de laatste onderdelen). Mijn proeven gingen voor de rest echt niet vreselijk slecht, maar ha dtoch maar 143 en 139 punten. Niet ons laagterecord, maar toch wel erg in die richting.

Ik heb nu echt flinke pijn aan mijn nek en overal spierpijn. Fedde heeft gelukkig niets.

Na de proeven heb ik tijdens het uitstappen de bodem eens bekeken (die normaal echt super is). Op het midden lag veel 'vulling' met grote kuilen, en in het gedeelte waar we vielen lag juist weinig 'vulling' en zag je soms de onderlaag. Ik hoor nu van meerdere mensen klachten over de bak gisteren.

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:05

De bak was gewoon slecht. Op de X zat een groot gat, en ja dan kom je inderdaad slingerend binnen. Boos!

Ik was zo blij dat jullie snel weer opstonden, ik schrok me echt een ongeluk toen je viel. En dan zegt de ringmeester even later nog, oh ze vallen hier wel vaker hoor...

Zoals mijn moeder zei, laten we deze wedstrijd maar snel wissen Knipoog

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 11:08

Saar schreef:
En dan zegt de ringmeester even later nog, oh ze vallen hier wel vaker hoor...

Zoals mijn moeder zei, laten we deze wedstrijd maar snel wissen Knipoog

Ik heb al een mailtje naar RSV Beusichem gestuurd.
Ik vind het wel jammer dat ze er dan niets aan doen als er al vaker paarden vallen.
Maar inderdaad, we moeten het maar snel vergeten.

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:08

Zo dat is een rotbak! Voor t zelfde geld had 1 van jullie wat ernstigs gehad. Zunt zeg, want jullie gingen net zo lekker las ik in de topics! Volgende keer beter, en beterschap met je nek en spierpijn!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:14

Nou lekker is dat. Vrijdag was ik naar Kampen. Ook zo'n bak. Helemaal los. Gaten achter de hindernis. Was ook niet echt lekker.

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:15

Dat is echt niet leuk Gaby, sjee zeg Ach gut
Was dat bij Vink, ik dacht juist dat die bak zo super was Verward

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:17

Gelukkig dat jullie niks hebben.
Als er vaker paarden vallen wordt het toch eens hoogtijd dat er iets aan de bodem gedaan wordt. Straks valt er weer iemand en misschien is deze niet zo gelukkig als jullie.

BJuwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:55

Dat is jammer. Je hoorde alleen maar goede dingen over de bak en nu valt het dus tegen.

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 12:43

Zo he dat is schrikken...
Gelukkig heeft je paard niks. En jij hopelijk ook niet al te veel pijn.
Hopelijk doen ze wat aan de bodem.

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 13:38

He gatsie wat een naar verhaal! Ik heb zo dus een keer een been gebroken dit jaar, doordat ik samen met Jildau viel....gelukkig zijn jullie met de schrik vrijgekomen (ps ik deel mee in je leed, had dit weekend 141 en 146 punten, en dat is dus de eerste keer dat ik onder de 150 punten scoor...erg frusti Boos! )

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 13:40

peeky schreef:
He gatsie wat een naar verhaal! Ik heb zo dus een keer een been gebroken dit jaar, doordat ik samen met Jildau viel

Hè bah zeg! Ik ben ook blij dat zowel ik als Fedde niets ernstigs mankeren, maar het kan dus maar zo als ik jouw verhaal lees.

Ruchet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 14:06

MissSisa schreef:
Nou lekker is dat. Vrijdag was ik naar Kampen. Ook zo'n bak. Helemaal los. Gaten achter de hindernis. Was ook niet echt lekker.

geen goed vooruitzicht voor mij dus, ik moet de hele week in Kampen rijden. Ik hoop maar dat mijn paarden in de benen blijven, of geen blessure's krijgen.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:49

geral schreef:
Dat is echt niet leuk Gaby, sjee zeg Ach gut
Was dat bij Vink, ik dacht juist dat die bak zo super was Verward

Voor de lessen wel, dan houd Petra de bak zelf bij. Maar onder de wedstrijden ligt die verantwoordelijkheid bij de organiserende vereniging, en ik geloof dat er over het bakslepen geen afspraken zijn gemaakt. Ik denk wanneer ze tussendoor twee keer slepen het probleem al is opgelost. Vooral onder X was het helemaal losgewoeld door al het halthouden daar.