Wedstrijd gehad in Hulshorst L1 (geen winst)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Manda

Wedstrijd gehad in Hulshorst L1 (geen winst)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 15:51

Gister wedstrijd gehad met Ryan in de L1. Het was in Hulshorst. De laatste tijd heb ik erg weinig tijd om te rijden, maar gelukkig heb ik een lieve vriend die Ryan veel longeerd. Ik had deze week maar 2x gereden waarvan 1x een priveles was. De les ging erg goed dus ik ging de wedstrijd ook rijden.

Ze zeiden dat alles 20 minuten was ingelopen dus ik ging gauw losrijden. Uiteindelijk moest ik nog langer wachten dan dat ik normaal zou moeten starten, balen dus. Ryan werd steeds slomer tijdens het wachten, en ik bleef zoveel mogelijk stappen. Tijdens het proefje liep hij constant te diep en was wat moeilijk voorwaards. Op mijn coupon stond: goed paard, jammer dat hij de hele proef te diep loopt. Alle oefeningen gingen goed, voor het wijken had ik zelfs een beter punt als normaal. Maar doordat hij te diep liep gingen er hier en daar toch puntjes af. Uiteindelijk had ik 155 punten. Het puntenaantal waar iedereen onwijs van zou balen . Dat ene stomme puntje! Maar ja, wel heel eerlijk gejureerd, Ryan liep gewoon te diep. Normaal rij ik altijd veel korter in waardoor hij tijdens de proef wat meer bluf heeft, jammer dus dat het zo uitliep.

Volgende keer beter!