dressuurpikkie weer in actie!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

dressuurpikkie weer in actie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 22:44

Haha!

een en al drama Verdrietig , maar ook lol! Knipoog
vanmiddag met ossi in de B dressuren(2ex )
os ingeladen, gereden, ging niet zo leuk als de vorige keer, maar op zich geen extreme fouten. wachten op de prijsuitreiking, toen hoorde we dat er met spoed een DA gebeld moest worden omdat ene paard tussen de klep had gezeten??????
ik meteen naar buiten kijken of die ossi weer wat lomps had uitgehaald, maar gelukkig die stond nog Lachen
het paard van mijn klasgenootje/zus van klasgenootje(was gewoon stom toeval dat ik haar tegen kwam...komen uit friesland) en ze was nogal overstuur dus ik naar buiten. damn...wat een bloed! Bloos! het spoot gewoon uit de kootholte(was met zijn been aan de haak van de trailerklep blijven hangen!! en het bloed bleef maar spuiten Verdrietig
gewacht op de da, toen zou ik mee omdat ze niet wisten waar de kliniek was(want de da kon toch nix daar dus die bleef op de kliniek)
paard met man en macht op de kar gezet, arme beest durfde echt niet meer maar toen bleef ik toch en ging iemand anders mee.
toen prijsuitreiking....ik was 2x 1e Bloos! Bloos! met 164 en 168-2(domme ik was verkeerd gereden....en er werd nog wel voorgelezen ook.(zie topic over voorlezer! Schijnheilig Bloos! )

snel naar huis,want oet moest in de L2 en moest nog gevlochten worden!! ossi stond erg vervelend te doen in de kar...zo erg dat we het niet vertrouwde... thuis aangekomen zag je duidelijk de symptomen van koliek, steeds liggen,trappen naar de buik, snel eigenaresse van oet gebeld(=da) ik moest maar ff komen!!
maar met dat andere paard...ff daarvoor zat ze nog op de kliniek...dus wij naar de kliniek...bleek ze thuis te zitten Schijnheilig lekker tabiet...was er ook niet echt bij met me kop!! woont verdorrie net 2km bij mij vandaan Knipoog paard met die wond was nog opd e kliniek, hadden ze platgespoten, en moest op de kar, naja je kon trekken en duwen(wat ik dus deed) maar hij verzette gene stap!! ik wilde hem omduwen,maar hij haalde vreselijk uit!! Boos! Boos! auuuuuuu me hele witte rijbroek onder het bloed! maja paard is uiteindelijk daar gebleven.dus wij weer terug! nou was toch niet zo goed, spuit gehad en daar gelaten. oet gevlochten en meteen meegenomen!

oet was voor zijn doen erg braaf! Haha! galop was wat rodeo, maar ik ha dniet te klagen! resultaat: 151 en 158! *LOL* yeahhh

een lang dagje dus...ossi staat weer thuis, gaat het weer goed mee!!!! gelukkig maar!! Knipoog

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 22:49

hey, wat een verhaal zeg......... maare gefeliciteerd met je prijzen en je punten natuurlijk...... xxx

anita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 12:00

Jeetje je maakt wat mee op een wedstrijd . Drukke dag maar niet voor niks geweest. Gefeliciteerd!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 12:18

Gefeliciteerd!!! Idd wel een druk dagje.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:17

Wauw doe je goed!

Ossi wordt nog helemaal een dressuurpaard..... Knipoog

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 17:27

dank jullie wel!!
ja Ossi is echt geen verkeerd beest!!mooi is anders, maar hij heeft gewoon 3 goede gangen!!

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:38

Wat een vreemd verhaal ,
zielig voor dat paard dat hij zo bloede Scheve mond
Gefeliciteerd met je prijzen Haha!

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 20:10

Je had zeker een heftig dagje. Ik kom er nu net achter dat we vlak na elkaar zijn gestart. Ik was die sukkel die tot drie keer toe de A omver schopte. Moet je gemerkt hebben. Helaas heb ik niet echt op je gelet. Zelf was ik erg tevreden. Ramony wilde die week echt helemaal niks en nu liep ze weer lekker. De eerste proef was ik zelf erg aan het prutsen en begon veel te gespannen te zitten waardoor ze niet echt meer door liep. Hiervoor had ik 145 punten. Maar de tweede proef ging beter en kreeg ik 155 punten. Helaas geen winstpunt maar mijn winst had ik al gehaald (paard dat weer mee werkte). Ik vond haar wel fijn jureren. Soms heb ik het idee dat als men je niet ziet zitten, je dan ook helemaal niets goeds kan doen. Nu was mijn eerste proef minder maar toch had ik in mijn tweede proef veel zevens. Ook de laatste punten waren beter.
Ik zal je wel weer zien op de selecties denk ik. Ik ga tenminste gewoon mee doen.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 21:00

grappig!! was dat met ramony??welke klasse eigenlijk?ja ik haal alles door elkaar!! was er ook echt niet bij met me hoofd

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 00:22

Ja, met Ramoon voor het eerst sinds anderhalf jaar. Volgens mij reed er een iemand van Rap tussen ons in. Oja, het was in de L2.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 09:38

DendroFleur schreef:
Ja, met Ramoon voor het eerst sinds anderhalf jaar. Volgens mij reed er een iemand van Rap tussen ons in. Oja, het was in de L2.

oja, dat zou best kunnen ja!! maar ik doe niet mee aan de selecties hoor! Knipoog oetje is een springpaard...niet bepaald geschikt voor in een dressuurring! *LOL*

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 12:36

Gefeliciteerd!! Hoe is het eigenlijk met het bloedende paard afgelopen?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:02

Ik had je topic gistermorgen al gelezen, maar toen had ik geen tijd om te reageren want moest richting Haarlem Knipoog

Super hoor! Jij hebt je best weer gedaan Haha! Ook gefeliciteerd van Tygahno trouwens, die las dit topic gisteravond maar was te lui om een berichtje te typen *LOL*
(tygie was trouwens ook weer goed in vorm dit weekend )

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 11:08

NehnaDagmar schreef:
Gefeliciteerd!! Hoe is het eigenlijk met het bloedende paard afgelopen?

weet ik niet, ik zou het vandaag horen,maar ik ben ziek!

dankje gomir en tygahno! het wordt nog wel eens wat Tong uitsteken denk dat ik lekker in de B blijf hangen! Knipoog

het HH moet meer bevestigd worden, en achterwaarst kan die nog niet naja en wijken zit er nog niet helemaal goed op! Lachen

BJuwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 14:36

gefeliciteerd hoor.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:29

Beterschap